Als Online Marketeer bij Muntstad ben je onderdeel van een bedrijf dat volop in beweging is richting een digitale wereld. Een wereld waarin je werkt met de sterke merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. Iets voor jou?
Begin een podcast, riep iemand enthousiast. Waarop een ander inbracht dat het voor 99,9 procent van de mkb’ers een kansloze bezigheid is. Wie heeft er gelijk? Lees meer
Content maken omdat je content wil maken, dat is een slecht idee. Want als je geen specifieke doelen stelt voor je content, kun je ook niet meten of je content het goed doet. In deze infographic 3 doelen en onderliggende metrics. Lees meer
Opleidingsbudget over? Volg op 13 januari de training Contentmarketing & storytelling waarin Cor Hospes (contentstrateeg) je vertelt wat je van Dora en Rocky kunt leren. Bekijk hier
Kun je ook iets met data-driven marketing doen, zonder dat je de beschikking heb over een gigantisch budget of een enorme dataset? Natuurlijk! 5 tips om in actie te komen. Lees meer