Een podcast, dat levert toch helemaal niets op?
 
 
02 december 2019  |   Bekijk online
Frankwatching Dagelijks Update logo
 
 

Headlines

10 online designtrends voor 2020 headline
Vacature: Online marketeer bij Muntstad in De Meern {HeadlineRSSIcoon}
Een podcast, dat levert toch helemaal niets op? headline
Doelgerichte content: bepaal de juiste metrics headline
Training Contentmarketing & storytelling [13 & 20 jan | Utrecht] headlineadv
Tijd voor actie: 5 low-budget tips om met customer data aan de slag te gaan headline
Hoe performance marketing je klantgerichte strategie verpest headline
 
 
 
Désirée Battjes & Beau van Essen Zojuist geplaatst

10 online designtrends voor 2020

 
 

Wat zijn dé online designtrends voor 2020? Lees dit artikel en je kunt het hele jaar meepraten over what's hot & not. Lees meer

 
 

Agenda

 
dec
12
Training Conversie-optimalisatie
Utrecht | 1 dag | Laatste plekken!
 
 
dec
17
Training Video contentmarketing
Utrecht | 1 dag | Laatste plekken!
 
 
dec
17
Training Usability & conversie
Utrecht | 1 dag
 
jan
13
Training Contentmarketing & storytelling
Utrecht | 2 dagen
 
 
jan
13
Training Google Ads
Utrecht | 1 dag
 
 
jan
16
NIMA B Digital Marketing
Utrecht | 9 dagen
 
Meer trainingen en online cursussen
 
 
 
Frankwatching Jobs

Vacature: Online marketeer bij Muntstad in De Meern

 
 

Als Online Marketeer bij Muntstad ben je onderdeel van een bedrijf dat volop in beweging is richting een digitale wereld. Een wereld waarin je werkt met de sterke merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. Iets voor jou?

 
 
 
Rutger Steenbergen & Michiel Brand

Een podcast, dat levert toch helemaal niets op?

 
 

Begin een podcast, riep iemand enthousiast. Waarop een ander inbracht dat het voor 99,9 procent van de mkb’ers een kansloze bezigheid is. Wie heeft er gelijk? Lees meer

 
 
 
Linda Passies

Doelgerichte content: bepaal de juiste metrics [infographic]

 
 

Content maken omdat je content wil maken, dat is een slecht idee. Want als je geen specifieke doelen stelt voor je content, kun je ook niet meten of je content het goed doet. In deze infographic 3 doelen en onderliggende metrics. Lees meer

 
 
 
Frankwatching Academy

Training Contentmarketing & storytelling [13 & 20 jan | Utrecht]

 
 

Opleidingsbudget over? Volg op 13 januari de training Contentmarketing & storytelling waarin Cor Hospes (contentstrateeg) je vertelt wat je van Dora en Rocky kunt leren. Bekijk hier

 
 
 
 
Boy Janissen

Tijd voor actie: 5 low-budget tips om met customer data aan de slag te gaan

 
 

Kun je ook iets met data-driven marketing doen, zonder dat je de beschikking heb over een gigantisch budget of een enorme dataset? Natuurlijk! 5 tips om in actie te komen. Lees meer

 
 
 
Arianne Aardenburg

Hoe performance marketing je klantgerichte strategie verpest

 
 

Als je met performance marketing te veel op de cijfers en doelstellingen focust, dan verlies je de klant uit het oog. Lees meer

 
 

Vacatures

Online Campagne Medewerker bij Brockmeyer Jobmarketing Experts in Amersfoort none
Junior .NET developer bij Measuremail in Dordrecht none
Online Marketeer bij Nature’s Pride in Maasdijk none
 
Vind jouw vacature
 
 

Gratis webinars [bekijk direct]

Data-driven marketing 2.0 none
Verbeter je B2B Customer Experience none
 
Alle downloads
 
 
 
Wat vind je van deze update?
 
Goed Kan beter
 
 
Je hebt je ingeschreven voor de dagelijkse update.
Je kunt je e-mailinstellingen hier wijzigen of je afmelden voor deze update.
 
 
 
 
Over & About
Adverteren
Contact
Terms & Policies
Deze e-mail is verstuurd met Spike. Interesse in marketing automation? Ga naar getspike.nl
 
 
 
  Onze community heeft 450.000 volgers
Frankwatching Website