Iedereen die aan e-mailmarketing doet wil het, maar weinigen hebben het: een 360 graden-klantbeeld. Hoe realistisch is het eigenlijk, en hoe zet je het inzicht dat je (wel) hebt om naar zichtbare resultaten? Lees meer
Een merkreputatie kan overnight worden geruïneerd. Het is dus essentieel om goed zicht te hebben op de reputatie van jouw merk of organisatie. Hoe monitor je dat? Lees over de 7 pijlers van reputatiemanagement. Lees meer
Als design systems de 'single source of truth' zijn voor ontwerp en bouw van digitale diensten, dan hoort content daar onderdeel van uit te maken. Lees meer
Radicale veranderingen in contentmarketing en interne campagnes resulteerde in actieve medewerkers op LinkedIn. Aanstaande woensdag in deze gratis kennissessie de strategische aanpak van VodafoneZiggo. Meld je snel aan!
Generatie Z neemt de regie van het leven zelf in handen. Dat is waardevol en empowering, maar ook beangstigend en stressvol. Hun zoektocht moeten jongeren zelf doorlopen, maar volwassenen spelen daarin wel een rol. Lees meer