Er zijn 3 hardnekkige misvattingen over online content. Hoe meer content hoe beter, is daar een voorbeeld van. Of dat mensen online alleen scannen en niet lezen. Dat doen ze wel degelijk. Hoe speel je hier met je contentstrategie op in? Lees meer
In het medialandschap van 2020 lijkt print een ondergeschoven kindje. Maar is dat wel zo? Uit neuromarketingonderzoek blijkt dat papieren media voor bijna 40 procent meer verlangen zorgen dan digitale boodschappen. Lees meer
Wist je dat brand building niet alleen relevant is voor het aantrekken van nieuwe klanten, samenwerkingspartners en medewerkers, maar ook voor het behouden? Lees meer
Gebruik jij vaak Facebook Messenger voor communicatie met (potentiële) klanten? Half januari gaat er dan misschien veel voor je veranderen. Lees dit artikel om op de hoogte te zijn! Lees meer
Met deze overzichtelijke kalender heb je in één oogopslag alle ‘inhakers’ voor jouw (e-mail) marketingcampagnes van 2020 in beeld. Handig voor eventgebonden acties naar klanten en nieuwsbriefabonnees! Benieuwd?