Kom op 14 september naar Emerce Fashion in Amsterdam en laat je inspireren tot nieuwe oplossingen.
| Beste **vornaam**, Met welke uitdagingen mag jij je de komende tijd bezig houden? Kom op 14 september naar Emerce Fashion in Amsterdam en laat je inspireren tot nieuwe oplossingen. Luister bijvoorbeeld naar de learnings van merken die in de afgelopen tijd grote stappen hebben gezet. Tijdens de case studie sessies vertellen ze het verhaal achter hun successen. |
| |
| Rebranding Christine le Duc onderging recentelijk een rebranding. Geen overbodige luxe voor een merk dat al 50 jaar meegaat. Een van de instrumenten die ze inzetten in de rebranding was het gebruik van streamingsplatform Snetch voor de lancering van hun nieuwe lijn: tijdens de modeshow konden kijkers op een look klikken en gelijk de bijbehorende items en prijzen zien. |
|
|
| |
| Community Building Tio Laurey (Woovin) In de case study sessie van Woovin vertelt founder Tio Laurey hoe hij een community heeft opgebouwd rond zijn sneaker marketplace. Offline evenementen waren daarbij key: "De switch naar online is een ontwikkeling geweest die veel bedrijven volledig heeft doen focussen op online succes en conversie, maar af en toe terugkijken naar de offline wereld kan een hele goede zet zijn," aldus Tio. |
|
|
| |
| TikTok strategie Fashion brand Daily Paper zet 60 procent van het marketingbudget in op TikTok, met een ROI die 3 tot 4 keer hoger is dan bij andere kanalen. Volgens CEO Rodney Lam is dit "een heel andere manier van marketing bedrijven." Hij vertelt stap voor stap hoe zijn team via trial and error de juiste formule vond die bij zijn merk en doelgroep past. |
|
|
| |
|