8 mei 2024
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Advertentietak bol groeit 30 procent in eerste kwartaal, kleine plus in handelsvolume
[Nieuws] Platform bol zag de online verkopen in het eerste kwartaal licht stijgen. De groei zit ‘m bij de Twinkle100-aanvoerder vooral in aanvullende diensten, zoals advertenties en logistiek.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Amazon live in Zuid-Afrika
[Nieuws] Amazon heeft een platform voor de Zuid-Afrikaanse markt gelanceerd. Opvallend is dat op het platform niet het Prime-abonnement wordt aangeboden.
twitter facebook linkedin
lees verder
Kei hard groeien én blije(re) medewerkers. Kan dat?
[Advertorial] Kun je bedrijfsresultaten en medewerkertevredenheid tegelijk laten groeien? Tijdens het kennis- en netwerkevent PI University op 14 mei in Den Bosch brengen we ondernemers, directeuren, managers en andere decisionmakers samen om hierop het antwoord te vinden! Met geweldige sprekers, tips voor het worden van een 9+ organisatie én een gezellige borrel wil je dit niet missen. Tickets zijn gratis.
image
image
Youwe B2B Award: Prefabmaat
[Interview] De druk is van de ketel, de winnaars van de Shopping Awards 2024 zijn bekend. In deze special licht de redactie Twinkle de winnaars en sponsors uit. Vandaag: de interviews met Joris Roelink, oprichter en ceo van Prefabmaat en ceo Rob Wiek van Youwe.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Ahold Delhaize voelt verkoop FreshDirect
[Nieuws] De online tak van Ahold Delhaize daalde in het eerste kwartaal met 1,4 procent naar ruim 2,8 miljard euro. Vooral de Amerikaanse markt daalde, onder meer door het wegvallen van online super FreshDirect.
twitter facebook linkedin
lees verder
Bol spreekt samen met Mattel op Retail Media Day
[Advertorial] Ontdek de Retail Media Revolutie met bol! Verken het belang van retailmedia en ontdek hoe bol deze strategie toepast om merken te laten groeien en consumenten te bereiken tijdens de klantreis. Een boeiende case study met Mattel illustreert de impact van retailmedia op het vergroten van merkbekendheid en het stimuleren van verkoop. Leer hoe retailmedia een essentieel onderdeel vormt van moderne marketingstrategieën en hoe het kan bijdragen aan het succes van zowel retailers als merken.
image
image
Heidi Anthonis (Happy Horizon): 'Over retailmedia leven nog veel praktische vragen'
[Interview] Retailmedia is ‘the next big thing’. Om het kaf van het koren te kunnen scheiden en volledig up to date te komen, lanceren BBP Media-titels MarketingTribune en Twinkle daarom samen '#RMD24': Retail Media Day op 28 mei 2024. Vandaag blikken we vooruit met spreker Heidi Anthonis, CIO bij Happy Horizon.
twitter facebook linkedin
lees verder
Nieuwe spreker NIMA Marketing Day
[Advertorial] Celine Merkx van Fingerspitz neemt je in haar sessie op NIMA Marketing Day mee in het opzetten en uitvoeren van een een hypothese-gedreven groeistrategie. Ze beantwoordt vragen als: hoe zorg je ervoor dat je in deze dynamische wereld gefocust blijft op de juiste uitdagingen? Welke kansen liggen er voor het oprapen? En hoe benut je deze op weg naar een duurzame en bloeiende groei? Wil je hier meer over weten? Kom dan op 13 juni naar NIMA Marketing Day.
image
image
Nieuw in de Markt: 123plaktegels.nl
[Interview] Een luxe uitstraling voor een schijntje van de prijs. Dat is het doel van 123plaktegels.nl. Oftewel een gemakkelijke en betaalbare oplossing voor het renoveren of personaliseren van je huis.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.