Image
 
Image
 

Afound komt naar Nederland: dit kunnen we verwachten

Precies een jaar na de lancering in thuismarkt Zweden, kondigt H&M internationale uitbreiding aan voor zijn outletconcept Afound. En Nederland is het eerste nieuwe land waar het platform zal worden gelanceerd. Wat kunnen we verwachten van de nieuwste poot van de Zweedse modereus?

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Serveillance is de toekomst van klantenservice
 

Serveillance is de toekomst van klantenservice

 

Anoniem shoppen is er niet meer bij, stelt retailfuturist Doug Stephens. Retailers als Walmart zetten warmtebeeldcamera’s en gezichtsherkenningssoftware in om klanten op de winkelvloer te volgen en te analyseren. Het klinkt Orwelliaans, maar in feite is het een doorvertaling van wat we online allemaal prima vinden: cookies verzamelen.

Hier worden veertig spijkerbroeken per week met de hand gemaakt
 

Hier worden veertig spijkerbroeken per week met de hand gemaakt

 

Donker of licht, zonder gaten of met, wijde of smalle pijpen: de spijkerbroek is zo’n mode-item die altijd hip blijft en al verschillende transformaties heeft ondergaan. Deze video laat zien hoe het Amerikaanse Detroit Denim wekelijks veertig kledingitems van spijkerstof met de hand produceert.

 
Image
 
 
Image
 
Speeltoestellen in deze winkel in Shanghai
 

Speeltoestellen in deze winkel in Shanghai

 

De inspiratie voor de winkel van Zuczug haalden de ontwerpers uit openbare plekken zoals speeltuinen en stadsparken. Het Chinese winkelconcept noemt deze plekken drukbezocht en toegankelijk en wil met zijn winkel genaamd ‘In the Park’ een zelfde gevoel creëren. 

Advertorial

Doe mee aan het onderzoek ‘Direct to Consumer’
 

Doe mee aan het onderzoek ‘Direct to Consumer’

 

Steeds vaker verkopen producenten en/of merken rechtstreeks aan de consument. Verschuift de functie van de producent steeds meer van partner naar bedreiger? Wij nodigen u als retailer uit om deel te nemen aan een onderzoek van zeven korte vragen.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Koopjedeal.nl op de fles

» Belgisch winkelconcept debuteert in Eindhoven

» 'Winkeliers terughoudend over afschaffen van 'grote' contante betalingen'

» 'Alibaba ziet kansen voor Nederlandse ondernemers'

» Schoenenmerk Allbirds opent Europese webshop

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.