In de Agency Cases collectie van deze maand presenteert JEROME hun case voor BFF Trading en Positive hun case voor Makro.
| Agency Cases collectie JEROME en Positive presenteren hun cases In de Agency Cases collectie van deze maand presenteert JEROME hun case voor BFF Trading en Positive hun case voor Makro. Daarnaast een How To video over bureauselectie. Host René Hendriks bespreekt in deze video met Martijn Hinfelaar (WeAreBrain) en Michel van Velde (Craftmore) wat de belangrijkste zaken zijn om het juiste bureau te vinden. |
| |
| Agency: JEROME Door een afwachtende houding bij BFF Trading liep de achterstand op de concurrentie steeds verder op. JEROME hielp om dat gat te dichten. Lejon de Boer (BFF Trading) en Willem Ruiter (JEROME) nemen je in deze video niet alleen mee langs de quick wins, maar vertellen ook over de bredere strategie. |
|
|
| |
| Agency: Positive Makro legt de nadruk op slim ondernemerschap Makro is de afgelopen jaren van een strategie op basis van ‘food inspiration’ overgeschakeld naar het fundament van prijscommunicatie. Dat is goed gelukt, maar enkel met prijscommunicatie bouw je geen merk op, weet Luuk Schuiling (Makro). Samen met Sjef Kerkhofs (Positive) vertelt hij in deze video over het volledige proces. |
|
|
| |
| How To Je bent als opdrachtgever op zoek naar een nieuw bureau, maar er is enorm veel keus en iedereen probeert je te verleiden. Hoe vind je de perfecte match? Host René Hendriks bespreekt in deze video met Martijn Hinfelaar (WeAreBrain) en Michel van Velde (Craftmore) wat de belangrijkste zaken zijn om het juiste bureau te vinden. |
|
|
| |
|