16 januari 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
123RF
image
‘Detective George’ in nieuwe Nespresso-campagne
Nespresso start 2025 met een vleugje mysterie: merkambassadeur George Clooney schittert in een nieuwe, speelse campagne als ‘Detective George’. Samen met Eva Longoria, Camille Cottin en Kim Go Eun neemt Clooney het publiek mee op reis in een luxueuze trein.
lees verder
X facebook linkedin
image
Station Takeover bij Shell voor leveranciers en partners
Shell Nederland heeft vandaag een ‘Station Takeover’ gelanceerd. Dit mediaconcept bundelt de kracht van Shell’s media-assets in een samenhangend pakket, speciaal ontwikkeld voor leveranciers, loyaliteits- en marketingpartners. Met dit pakket wil Shell adverteerders maximale impact bieden en hun bereik vergroten.
lees verder
X facebook linkedin
De toekomst van LinkedIn met Generative AI en videocontent
[advertorial] We bevinden ons midden in de Artificial Intelligence-revolutie. Generative AI, een technologie die de creativiteit en productiviteit van professionals radicaal verandert. En deze revolutie heeft ook LinkedIn bereikt.
image
Progress vervangt purpose: nieuwe trend in marketing
Het jaarlijkse Meaningful Brands 2024 onderzoeksrapport van Havas Media wijst op een opvallende verschuiving. In wat het bureau omschrijft als The Era of Agency, voorspelt het onderzoek dat consumenten meer waarde hechten aan 'progress' dan aan 'purpose'. Deze conclusie is gebaseerd op de analyse van 156.500 respondenten, verdeeld over 24 marktcategorieën en 2600 merken.
lees verder
X facebook linkedin
image
The Headliner: livemuziek en sterke merken
In de gloednieuwe talentenjacht ‘The Headliner’ gaan twee coachteams, bestaande uit Nick Schilder & Typhoon en Jacqueline Govaert & Kraantje Pappie, op zoek naar de nieuwe livesensatie van Nederland. Het programma, geproduceerd door Talpa Studios en gepresenteerd door Jim Bakkum en Marieke Elsinga, wordt vanaf vrijdag 24 januari wekelijks uitgezonden bij RTL 4.
lees verder
X facebook linkedin
Super Early Bird tickets Branded Content Event
[advertorial] Koop nu je ticket voor het Branded Content Event en ontvang 100 euro Super Early Bird korting! De wereld van content verandert in een razend tempo. Tijdens het Branded Content Event op dinsdag 8 april in Media Plaza, Utrecht word je weer volledig bijgepraat over de ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing. Dit event biedt praktische inzichten en strategieën om jouw merk te laten groeien. Zien we jou op 8 april? Koop dan nu je ticket.
image
La Trappe zet 0.0-bieren in de schijnwerpers
La Trappe en bureau Kaliber presenteren hun eerste gezamenlijke werk: een campagne voor de alcoholvrije bieren van La Trappe. De campagne is gebaseerd op een vernieuwde merkstrategie en maakt gebruik van een speciaal ontworpen lettertype om het onderscheidende karakter van de trappistenbieren te communiceren.
lees verder
X facebook linkedin
image
'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe bessencrisis'
Deze week is er veel ophef over de crisiscommunicatie van Albert Heijn inzake de blauwe bessen-recall. Volgens reputatiedeskundige Frank Peters (Virtus Communications) zeer terechte kritiek. Hij gaf 18 jaar leiding aan de Nederlandse vestiging van het internationale PR-netwerk Porter Novelli en zit bijna 30 jaar in het communicatievak. 'De consument wordt niet persoonlijk aangesproken.'
lees verder
X facebook linkedin
Bestel nu het nieuwe NIMA Marketingfacts Jaarboek
[advertorial] Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. Het is een studieboek, naslagwerk en korte cursus in één. Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten. Bestel de nieuwe editie nu voor 35 euro.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.