8 januari 2018
Online versie
MarketingTribune
image
Eerste AH kickstart 10-daagse van start
Albert Heijn daagt heel Nederland uit om haar eet-voornemens waar te maken en 2018 gezond te beginnen met de Kickstart 10-daagse van 15 tot en met 24 januari. De Allerhande Box wordt grotendeels afgestemd op de recepten uit de 10-daagse en komt ook in vega-variant.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
JONGERENICONEN 2018 - Dealen met Insta-dialectiek
Wat beweegt de jeugd en de jongvolwassenen in 2018? Voor het 22ste jaar in successie presenteert dezelfde auteur op basis van 89 onderzoeken, artikelen, feedback van trendwatchers en fingerspitzengefühl 9 nieuwe ‘Jongereniconen’: een rijk gevulde longread, handig verdeeld over thema’s om nieuwe insights te vinden. Anticipeer op toenemende dialectiek, de belangrijkste trends en leer tijdig wat 'Werkelijkheidswrijving' is.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hoe data-driven is jouw marketingstrategie?
[advertorial] Het is belangrijk om te begrijpen hoe jouw analytics een bijdrage leveren aan jouw huidige succes en toekomstige vooruitgang. In deze whitepaper vind je handvatten waarmee je kunt inschatten hoe het is gesteld met de 'analytical maturity' van jouw afdeling. Op basis daarvan weet je welke stappen je moet nemen om een volgend niveau te bereiken.
image
[Out & Play Branded Content Event] 'Content maken kan iedereen, maar hóe doe je dat?'
Het Branded Content Event staat voor de deur. Hoe ontwikkel je als marketeer nu echt goede content, die ook nog eens waarde toevoegt aan het merk én relevant is voor de doelgroep? Kom op donderdag 1 februari naar DeFabrique te Utrecht en laat je inspireren middels diverse keynotes en interessante cases. Samen met Sjaak Hoogkamer, hoofdredacteur MarketingTribune, blikken we vast vooruit.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
NOS wil miljoenen betalen voor tv-rechten Oranje
De NOS zou miljoenen willen investeren om de komende vier jaar de wedstrijden van het Nederlands elftal te mogen uitzenden. Er circuleren bedragen die onmogelijk lijken te kunnen worden terugverdiend.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hoe de professionals wijn verkopen
[advertorial] Wijnvoordeel.nl geldt al jaren als een zeer vooruitstrevende speler op het gebied van online marketing. Afgelopen jaar consolideerden ze hun toppositie met een aantal opvallende nieuwe moves. Yellowgrape en Copernica zaten aan tafel. Lees hier het verslag van innovatie in actie.
image
Goede voornemens: ‘Laten we geen Ubertje meer nemen’
Aan het begin van een vers nieuw jaar mogen de goede voornemens natuurlijk niet ontbreken. MarketingTribune vroeg designers die regelmatig bijdragen aan magazine en site naar die van hen. De redactie ontving echter niet alleen voornemens, maar ook visies, wensen en hartekreten.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
LOI vraagt naar nieuwe doelen
Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt in op dit moment van het jaar met een nieuwe campagne, ontwikkeld door N=5, met daarin centraal de vraag: 'Waar sta jij?'
lees verder
twitter facebook linkedin
Laatste kans: Deadline 10 januari
[advertorial] SAN Accent: de prijs die het bewijst. In 11 categorieën toegekend door marcom professionals. De categorieën 2017: Business-to-Business, Corporate, Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea, Vrije Tijd en Branding 360°
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door Gracious Studios. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.
</