Customer Behaviour & Insight in 1 Day - Klantgedrag & neuromarketing

Woensdag 20 juni is het zover: dan vindt voor de tweede keer Customer Behaviour & Insight in 1 Day plaats op onze locatie in Leusden. Het gedrag van je klanten verandert steeds sneller en vaker. Tijdens deze dag staat neuromarketing en het veranderende klantgedrag centraal en leer je hoe je hier als organisatie optimaal op kunt inspelen.
Cases tijdens Customer Behaviour & InsightEen greep uit het programma:

  • Neuromarketing, de basis voor het nemen van beslissingen
    Dr. Roeland Dietvorst (Alpha.One)
  • Millennials in beeld gebracht
    Aljan de Boer (TrendsActive)
  • Van klantinzichten naar merk-waardige verbeteringen voor de Renault-rijder
    Caroline Bertolin (Renault) & Patricia Hoetelmans (TOTE-M)
  • Je klant beïnvloeden door persoonlijk te worden
    Dorien Boer (Kantar TNS)
  • De kracht van oude beïnvloedingsprincipes in 2018
    Wim van der Mark (Dialoogtrainers)
  • Conversion is in the brain
    Martin van Kranenburg (Docent & trainer)

Bekijk het volledige programma en de sprekers »