Anticipeer op real time consumentengedrag

7 jaren geleden


Text only:

DDMA | Lees on-line | Voeg toe aan adresboek | Afmelden
 
Event 
 
 
Pak die kans!
 
Geachte heer Do,
We leven in een tijd waarin reacties, wensen en voorkeuren van consumenten real time te volgen zijn en het (media)landschap continue verandert. Zeker door de combinatie van mobile en social media kan iedereen real time elke gebeurtenis met de wereld delen. Hierdoor ontstaan er dagelijkse nieuwe marketingkansen. Maar nog niet iedere marketeer pakt dit structureel op, want hoe pak je dit zo effectief mogelijk aan?
Kom woensdag 15 februari naar de DDMA's iLounge ‘Real time marketing in de praktijk’ en krijg concrete voorbeelden hoe je als marketeer respons kunt verhogen en inzicht krijgt in de bewegingen van potentiële klanten.
Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar dus wacht niet te lang met inschrijven!

Delen
  Arno Lubrun - Country Manager Benelux Facebook
 
De consument centraal 
Spreker Arno Lubrun van Facebook zal tijdens de bijeenkomst meer vertellen over de visie van Facebook. Wat is nieuw en wat betekent dit voor de (direct) marketeer?Arno zal de aanwezigen inspireren met interessante praktijkvoorbeelden (en misschien minder goede voorbeelden) op Facebook. Wat kunnen marketeers hier van leren?
 Conrad Hagemans - Managing director Tripolis Solutions
 
Realtime e-mail
De voorspellingen liegen er niet om: 2012 wordt het jaar van real-time e-mail marketing. Door het toenemende gebruik van mobiele apparaten is informatie overal en altijd beschikbaar. Tegelijk groeit de noodzaak om de consument multichannel te benaderen. Door e-mails real-time en dynamisch te maken, wordt de inhoud aangepast aan de tijd, locatie en het apparaat waarop deze wordt geopend. Case van o.a. Groupon.
  Tim Geenen - Business Development BannerConnect
 
Real-Time display marketing - Enkel een mooie belofte? 
Real-Time display marketing is vooralsnog een belofte... Maar wel een hele mooie! Spreker Tim Geenen gaat dieper in op de materie rondom Automated Trading en Real-time Bidding. Wat zijn de mogelijkheden en wat wordt er op dit moment al gedaan? Verwacht interessante praktijkvoorbeelden! 
  Moderator Bas van den Beld - Search & Social Strategist
 
Bas van den Beld is oprichter van www.stateofsearch.com en is internationaal een zeer gewaardeerde en veelgevraagd spreker, trainer en consultant. Bas heeft al bijna 15 jaar ervaring als het gaat om online ontwikkelingen en heeft daarbij vele organisaties geholpen hun online strategie te verbeteren en de juiste keuzes te maken.
 
Praktische informatie & inschrijven
 
Datum:
Woensdag 15 februari 2012
Locatie:
Lab 111 te Amsterdam (routebeschrijving)
Arie Biemondstraat 111
1054 PD Amsterdam
Programma:
15.00 uur: Ontvangst bijeenkomst
15.30 uur: Start bijeenkomst
17.30 uur: Netwerkborrel
Kosten*:
DDMA leden GRATIS
Niet leden betalen 50 euro
INSCHRIJVEN
*No-show fee – DDMA hanteert een no-show fee van € 25,- voor de gemaakte kosten. Gratis afmelden kan tot 14 februari.

 
Sponsor & Mediapartner
 
            
             
Volg ons
 
DDMA
DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector.
 
Delen
Lees verder >
 
 
 
DDMA | Reageren | Doorsturen | Aanmelden | Afmelden
U ontvangt deze e-mail op het volgende adres: Nnewsletter@newslettercollector.com

Ddma.nl

Categorieën: Overige | Diversen
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2019