24 maart 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Retail Media Day
image
Apple uitgeroepen tot 'Creative Marketer of the Year' 2025 door Cannes Lions
Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft Apple benoemd tot ‘Creative Marketer of the Year 2025’. Deze prijs wordt sinds 1992 jaarlijks toegekend aan merken met een langdurig succesvolle en bekroonde marketingaanpak. Het is de tweede keer dat Apple deze eer ontvangt.
lees verder
X facebook linkedin
image
Bart Vermeulen van AH: 'Retailmedia werkt merkversterkend en is essentieel in een crossmediale strategie'
Bart Vermeulen is Manager Media Performance & Audiences bij AH Retail Media Services en een van de sprekers tijdens Nima Marketing Day. Een korte kennismaking.
lees verder
X facebook linkedin
[mediabazen] Kinesso: Sander Kwint
[advertorial] Een slim persoon zei ooit: 'Managers zeggen alleen JA tegen innovatie als niets doen een groter risico met zich meebrengt.' Ik zie het als mijn persoonlijke taak om zowel collega's als klanten te helpen verandering te zien als een kans en niet als een bedreiging. Dat is wat mij betreft innovatie.
image
NL Alert zet humor in voor gevoel van extra urgentie
Dat NL-Alert het alarmmiddel is voor noodsituaties, weet Nederland inmiddels. De meeste Nederlanders volgen de aanwijzingen in het bericht ook daadwerkelijk op. Jongeren blijven hierin helaas achter. Daarom ontwikkelde het Ministerie van Justitie en Veiligheid een nieuwe jongeren-campagne
lees verder
X facebook linkedin
image
Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola verlengen samenwerking
Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) verlengen en versterken hun samenwerking voor de komende jaren. Een bijzonder verbond: al ruim 30 jaar is Coca-Cola de officiële frisdrankpartner van Jaarbeurs.
lees verder
X facebook linkedin
Waarom kan influencer marketing niet geautomatiseerd worden?
[advertorial] Milan van Vugt en Luka Cappetti van Initiative geven tijdens het Branded Content Event een sessie over menselijke magie: waarom influencer marketing niet geautomatiseerd kan worden. Ben je benieuwd waarom zij niet geloven in het automatiseren van influencer campagnes? Milan en Luka leggen het je uit aan de hand van drie impactvolle cases. Als branche wordt AI enthousiast omarmt, maar op sommige plekken moeten we dat volgens hen niet willen. Influencer marketing is er daar één van. Met een vleugje menselijke magie in je influencer campagnes zorg je voor échte verbinding en dus impact. Mis deze
image
Rabobank speelt in op woningnood met starterscampagne
Rabobank is samen met Dentsu Creative Amsterdam een nieuwe landelijke campagne gestart die zich richt op woningzoekende starters. Met een knipoog én een serieuze ondertoon speelt de campagne in op het fenomeen van het noodgedwongen woningdelen, een realiteit voor veel jongvolwassenen in de huidige krappe woningmarkt.
lees verder
X facebook linkedin
image
Marie-Stella-Maris steunt Wereld Waterdag met recorddonatie
Dit weekend vroegen de Verenigde Naties wereldwijd aandacht voor het belang van schoon drinkwater. Nog steeds heeft 1 op de 4 mensen geen toegang tot deze essentiële levensbehoefte. Marie-Stella-Maris doneert dit jaar daarom een recordbedrag van €541.572 aan schoon drinkwaterprojecten.
lees verder
X facebook linkedin
Kun je geld verdienen met retailmedia?
[advertorial] Tijdens de sessie van Linehub op Retail Media Day nemen ze je mee in de wereld van insert marketing, checkout marketing en in-store activatie. Geen verkooppraatje, maar echte voorbeelden en inzichten uit de praktijk. Ze laten zien waar de kansen liggen – en hoe je die benut om je merk sterker neer te zetten op de momenten die er écht toe doen. Toegankelijk, toepasbaar en met oog voor wat werkt. Maximaliseer je omzet met retailmedia. Kom op 15 mei naar Retail Media Day. Je ontvangt nu 50 euro korting op je ticket.
image
‘Wij helpen mensen mooie herinneringen te maken’
Sinds vijf maanden is Willemijn Rijpma Director of Marketing bij Sunweb Group. Met een achtergrond bij onder meer KLM, Gall & Gall en MyWheels brengt ze een brede expertise in merkstrategie en klantgerichtheid mee naar de reisgigant met labels als Sunweb, Eliza was here en Gogo. ‘Vakanties zijn een positieve business. Het is geweldig om te werken in een sector waar je mensen helpt mooie herinneringen te maken.’
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.