Image
 
Image
 

Arthur Ryan, de mysterieuze man achter Primark

Op 13 juni vierde Primark zijn vijftigjarig bestaan. Oprichter Arthur Ryan maakte die mijlpaal nog net mee, want dinsdag overleed hij na een kort ziekbed op 83-jarige leeftijd. Hij bouwde de keten uit tot een internationaal succes, maar zo alomtegenwoordig als zijn kledingbedrijf is, zo in nevelen gehuld is zijn eigen leven.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Hier vind je trends voordat het trends worden
 

Hier vind je trends voordat het trends worden

 

Westfield Londen test met een nieuwe winkel: de Trending Store. Deze winkel midden in het grote winkelcentrum analyseert 400 duizend social mediabronnen uit 150 landen en duizend steden om op basis van artificial intelligence de laatste trends op het gebied van kleding en accessoires te signaleren.

Het (succes)verhaal van Aldi
 

Het (succes)verhaal van Aldi

 

Aldi zet nog altijd in op expansie en imponeert onder meer met zijn lage prijzen. Maar wat gaat er schuil achter het succes van de Duitse discounter? Deze video gaat hierop in.

 
Image
 
 
Image
 
Vijf belangrijke e-commercetrends voor 2020
 

Vijf belangrijke e-commercetrends voor 2020

 

2020 belooft een boeiend jaar voor e-commerce te worden. Consumenten zijn kritischer dan ooit, de concurrentie van grote platforms groeit, en het speelveld wordt steeds internationaler. Wat betekent dit voor online retailers? Alvar Piepers neemt een duik in vijf belangrijke trends die e-commerce in 2020 bepalen.

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special
 

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special

 

Iets meer dan een jaar geleden zwaaide Dick Boer af als ceo van Ahold Delhaize en dat betekende het einde van zijn toch al vrij zeldzame media-optredens. Dat hij nu toch een interview geeft is het gevolg van zijn benoeming tot de Retail Hall of Fame.

Advertorial

Personal shopping in het digitale tijdperk
 

Personal shopping in het digitale tijdperk

 

Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. De spiegel geeft suggesties voor combinatiestukken, inzicht in de winkelvoorraad en de klant kan zichzelf zien vanuit alle mogelijke hoeken.

Advertorial

Staat de klant centraal?
 

Staat de klant centraal?

 

Als bedrijf moet je consumenten in het middelpunt plaatsen en tegelijkertijd aan hun talloze verwachtingen voldoen. Maar hoe kun je op deze eisen anticiperen of ze zelfs overtreffen?

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Erotiekbedrijf Pabo jaar na doorstart opnieuw failliet

» Gerry Weber verkoopt dochtermerk Hallhuber

» Albert Heijn schaart al zijn horeca onder Allerhande

» 'Verzendkosten reden voor consument om af te zien van online bestelling'

» Lush verzamelt zo min mogelijk data

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.