Laden...
Bakker.com: de groenmaker van Europa
Deze IKEA-tak wil niets verkopenIn aanloop naar het Retail & Brands Festival lichten we een aantal sprekers uit. Vandaag: communicatiemanager Radu Dumitraşcu van IKEA Foundation. “Wij richten ons niet op mensen die bij IKEA kopen, maar die zo arm zijn dat ze dat niet kunnen.” |
Het Deense kleurenspel van Ace & TateAce & State stoomt flink door met zijn Europese expansie. De nieuwe winkel in Kopenhagen - de tweede in de Deense hoofdstad - valt vooral op door de aanwezigheid van geometrische vormen en primaire kleuren. |
Hoe moderetailers een 'zero sum game' kunnen vermijdenAan de hand van het vijf-krachten-model van Porter heeft Improven de Nederlandse modemarkt onderzocht. De mate van rivaliteit tussen spelers en de mate waarin bedrijven toetreden tot de markt blijken de twee belangrijkste factoren te zijn. |
Wat vindt Blokkers investeringsbedrijf van krimpende winkelgebieden?De Retailagenda roept op om twintig procent van de winkelmeters uit de markt te nemen. Kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe? |
Whitepapers
» Adviezen voor de nieuwe winkelstraat
» Kiezen voor het kloppend hart
» De staat van de Europese consument
» De groeipotentie van online boodschappen
» Toekomstperspectief voor af te stoten Blokker-locaties
» Rob Heesen vertrekt bij Blokker
» Witteveen Mode maakt doorstart
» Hudson’s Bay opent elf winkels in september
» ‘Schoenenretailers moeten productielocaties bekendmaken’
» Ruzie leidt tot sluitingen McDonald’s in India
Events
7 sep - Retail & Brands Festival
19 sep - Krimp zonder kramp in retail
12 okt - Human capital in retail
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
Laden...
Laden...
© 2025