Consumenten kiezen vaker voor duurzaam, maar straffen merken hard af voor greenwashing. En steeds meer spelers in de fashion wereld omarmen Web3.
| Beste **vornaam**, Consumenten kiezen vaker voor duurzaam, maar straffen merken hard af voor greenwashing. En steeds meer spelers in de fashion wereld omarmen Web3. Als dit zowel enthousiasme als angst bij je oproept, dan ben je niet alleen. Het zijn spannende tijden voor de fashion industrie. Don’t worry. We got you covered. De cutting-edge video collection over de toekomst van de fashion industrie staat nu online. Kijk en luister naar de creatieve plannen, gedurfde strategieën, en bewezen tactieken van frontrunners uit de fashion wereld. Nu live: 10 video’s met 15+ sprekers |
| |
| Modint | ImpactBuying | Prénatal Hoe kritisch is je klant over duurzaamheid? Niet alleen Gen Z hecht waarde aan sustainability claims. We zien echt nu al een verschuiving in het koopgedrag van consumenten. De wil om ‘goed te doen’, en daadwerkelijk de daad bij het woord voegen. Dat is waar consumenten steeds vaker hun buying decision op baseren. |
|
|
| |
| DUTCH BLOCKCHAIN COALITION (MARLOES POMP) Van klant naar mede-eigenaar Avatars, digital fashion, NFT’s. Web3 zorgt voor een complete paradigmaverschuiving in de manier waarop we naar fashion kijken. De blockchain maakt mogelijk dat digitale systemen inclusief, verifieerbaar en toch wendbaar zijn. Marloes Pomp is een tech lover. Decentralisatie van digitale systemen is de next step in de digitalisering van de fashion. |
|
|
| |
| DAILY PAPER (RODNEY LAM) Daily Paper is meer dan een fashion brand. Het is een community. Een lifestyle. Het zal je daarom niet verwonderen dat het urban fashion brand grote successen boekt op TikTok. CEO en mede-eigenaar Rodney Lam zet graag gedurfde stappen. Zestig procent van het marketingbudget ging naar het populaire social kanaal. En daarmee realiseerde Daily Paper een ROI die drie tot vier keer hoger is dan bij andere kanalen. |
|
|
| |
|