135 sprekers staan te popelen om je alles te vertellen over strategie, advertising, customer service, articifial intelligence en meer.
| Beste **vornaam**, Staat hij bij jou met hoofdletters in je agenda? Volgende week donderdag 8 juni is het tijd voor Emerce Digital Marketing Live! 135 sprekers staan te popelen om je alles te vertellen over strategie, advertising, customer service, articifial intelligence en meer. Nog geen ticket? Reserveer je plek snel nog even op de ticketpagina. Weet je al welke sessies je gaat bezoeken? Hieronder tippen we een paar interessante. |
| |
| Loraine Seliger en Christiaan Dollen (Adwise) Toekomstbestendige Marketing: First Party Data & Privacy Focus Ontdek tijdens deze roundtable hoe je optimaal gebruik kunt maken van je eigen data. Nu third party data verdwijnt is het extra van belang om een moderne data stack op te bouwen en maximale waarde te halen uit first party data. |
|
|
| |
| Tim den Heijer (B.R.A.I.N. Creatives) Wat digital marketing kan leren van een bromvlieg Je past ongetwijfeld al een paar inzichten uit de gedragspsychologie toe in je marketing, maar de wetenschap kent honderden effecten die het gedrag van je doelgroep op vaak verrassende manieren sturen. In deze sessie hoor je er alles over. |
|
|
| |
| Dyon Metselaar en Tessa Stottelaar (Leadscope) Kwalitatieve leads genereren met een succesvolle B2B leadgeneratie strategie Tijd voor een boost in je leadgeneratie? In deze sessie hoor je hoe je een sterke online leadgeneratie strategie neerzet, waarmee je lange aankoopprocessen aan de hand van klantinzichten stap voor stap digitaal begeleidt van lead naar MQL (Marketing Qualified Lead) en vervolgens SQL’s (Sales Qualified Leads). |
|
|
| |
| Stefan van Ballegooie (Allianz / Online Influence Institute) Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor meer online resultaat Leer hoe je van kijkers kopers maakt en van afhakers aanhakers. Ontdek tips gebaseerd op gedragspsychologie en zie praktijkvoorbeelden van Allianz. Ook leer je hoe je ChatGPT inzet om je doel te bereiken. |
|
|
| |
| Madelon Smittenaar (Azerion) Waarom de gaming thuishoort in de marketingmix Dagelijks zijn miljarden consumenten urenlang online te vinden in gameomgevingen. Vooral voor bedrijven voor wie Gen Z een belangrijke doelgroep is, is in-game advertising een interessante optie. Maar hoe adverteer je in-game, en waar moet je daarbij op letten? |
|
|
| |
|