Beste John, Een nieuw jaar met nieuwe kansen dat voor ons ligt! Ook een tijd, denk ik, waarin we allemaal bewust naar onze kosten moeten kijken die we als ondernemer maken. Ik ben daarin zeker niet de enige. Vorige week was het weer raak: een succesvolle online onderneemster die contact met me opnam omdat ze merkte dat de kosten van haar online marketingtools de pan uit rijzen. De reden: haar team had de keuze gemaakt voor een combinatie van verschillende systemen voor emailmarketing en betaalsystemen. Daardoor was een conglomeraat aan tools ontstaan, die met elkaar moeten praten. In de praktijk bleek dit heel veel werk met zich mee te brengen, waardoor de kosten voor ondersteuning door een VA-team ook sterk toenamen. Ze vertelde: “Mijn team had me dat aangeraden, omdat het zo veel mogelijkheden zou hebben. Maar in de praktijk bleek het allemaal heel ingewikkeld te zijn, gingen er heel veel uren zitten in het koppelen van de systemen en werden er veel fouten gemaakt. Automatische treintjes stonden ergens stil maar dat was pas later ontdekt, waardoor ik veel conversie mis ben gelopen. Heel veel functionaliteit beschouw ik bovendien als overbodig voor mijn business. Mooi dat het er is, maar ik heb het niet nodig. Steeds kans op verlies van conversie én gestegen kosten; dat wil ik in deze tijd niet – ik wil juist zo min mogelijk kosten, dat lijkt me belangrijk voor de toekomst”. We rekenden snel uit wat het haar zou schelen als ze naar Autorespond zou komen; ze zou van 4000 naar 2000 euro per jaar gaan; een halvering van haar kosten. Omdat de dure oplossing in haar ogen daarbij nog onderpresteert, was de beslissing snel gemaakt. Ze komt naar Autorespond! We helpen haar bij het overstappen. Ze vertelde dat Autorespond haar aanspreekt, omdat daar alle functies in één systeem zitten. (Ze bedoelt hiermee emailmarketing, shoppingcart, affiliate marketing en CRM) Je hoeft niet alle tools aan elkaar te koppelen, waar veel kostbare tijd mee gemoeid is. Wat deze onderneemster vertelde, hoor ik dus de laatste tijd steeds vaker. Veel ondernemers merken dat de keuze voor je online tools enorme impact heeft op het aantal uren dat je team werkt. Het team zelf heeft niet de prioriteit om hier op te letten, maar als ondernemer wil je zo min mogelijk kosten hebben hieraan. Het programma Autorespond heeft als groot voordeel dat het alle functies voor online marketing in zich verenigt. Je kunt het runnen met één persoon in je team – of het zelfs helemaal zelf doen. Dat gold ook voor onze oude/nieuwe klant Elise, die een filmpje opnam met haar beweegredenen om terug te keren naar Autorespond.
Wil jij ook je kosten minimaliseren en zo min mogelijk tijd en uren kwijt zijn aan je online marketing- en verkoopsystemen? Neem dan contact met ons op. Zei je ertegen op om over te stappen? We hebben deze maand als aanbieding dat je GRATIS 2 uur inwerktijd krijgt om je systeem helemaal in te richten en gebruiksklaar te maken. Let op: alleen deze maand geldig! Je kunt je via deze link vrijblijvend aanmelden voor het gesprek waarin we focussen op jouw situatie en bespreken wat de aanpak kan zijn. Ook Heleen Ytsma keerde terug naar Autorespond. Lees hieronder haar testimonial. |