Woensdag 7 februari is het zover: dan vindt voor de tweede keer Customer Behaviour & Insight in 1 Day plaats op onze locatie in Leusden. Het gedrag van je klanten verandert steeds sneller en vaker. Tijdens deze dag staat het veranderende klantgedrag centraal en leer je hoe je hier als organisatie optimaal op kunt inspelen.
Ben je nieuwsgierig naar hoe je meer inzicht kunt krijgen in het gedrag van jouw klanten? Wil je heel graag van je klantdata klantinzicht maken? Dan mag je deze dag niet missen! Reserveer nu 7 februari 2018 in je agenda!
Een greep uit het programma:
- De Millennials in beeld gebracht
Aljan de Boer (TrendsActive)
- Van klantinzichten naar merk-waardige verbeteringen voor de Renault-rijder
Caroline Bertolin (Renault) & Patricia Hoetelmans (TOTE-M)
- Claudia Sträter en haar klanten
Carlos Hovel (Claudia Sträter)
- B2B en insights, een goed huwelijk
René Lammers (IntoAction)
Bekijk het volledige programma en de sprekers »
|