Visual Marketing, hoe zet je dat in?

Benieuwd hoe je voor jouw organisatie succesvolle platformen zoals Instagram, Pinterest en YouTube inzet?

Tijdens Visual Marketing in 1 Day op woensdag 22 mei draait het om de impact van visuals & video op je eigen online distributiekanalen en op social media platformen, zoals YouTube, Pinterest en Instagram. Leer van organisaties als Sanquin, Food Reporter, TOTO, Van Moof & Burgers' Zoo.


Sessies uitgelicht

http://tracking.beeckestijn.org/images/eelco-kingma.jpg?pomiv=EAIEYCQyu8TQ5BTCuxoR&hashcode=01928b4cf4ec32d3006dc4f45a733c60 Eelco Kingma - De impact van YouTube op generatie Z
Eelco is de oprichter en organisator van de Dutch YouTube Gathering. Het grootste video evenement van Nederland met ruim 150 van de grootste YouTubers & Twitch streamers. Hij heeft van dichtbij meegemaakt hoe de impact van deze 'creators' een bijna magische impact hebben op generatie Z. Hoe moet je dit als bedrijf aanpakken? Eelco vertelt je er alles over!
http://tracking.beeckestijn.org/images/marlof-knokke.jpg?pomiv=EAIEYCQyu8TQ5BTDvhiF&hashcode=3f38dbb273d8e6dbcd516446a02bbaee

Marlof Kokke - #KoningTOTO
De WK campagne van #KoningTOTO is binnen korte tijd een begrip geworden in Nederland. Marlof Kokke, social media manager bij TOTO, begrijpt als geen ander de kracht van beeld. Tijdens zijn sessie vertelt hij hoe deze campagne tot stand is gekomen en de eerste resultaten. Welke lessen zijn er geleerd? En wat betekent dit vooral voor het merk TOTO?
Kirsten Jassies Kirsten Jassies - Instagram Trends 2019
De omzet uit social commerce oftewel verkoop met behulp van social media, is weliswaar nog bescheiden, maar groeit wel razendsnel. Kirsten Jassies, de Instagram expert in Nederland, staat in deze inspirerende keynote sessie stil bij deze ontwikkeling en andere relevante trends in de visuele wereld van Instagram.
Jan Bakker & Kevin Loos Jan Bakker & Kevin Loos - #myfirstblood the story
Sanquin, verantwoordelijk voor de Nederlandse bloedvoorziening, is een samenwerking aangegaan met Riot Games. Ze zijn een actie gestart voor meer bewustwording en werving van bloeddonors onder gamers, onder de titel #myfirstblood. Jan (Sanquin) en Kevin (2Basics) vertellen hoe ze het hebben aangepakt, wat er is geleerd en enkele resultaten. 

 

</