Image
 
Image
 

Bij Mr Marvis is het altijd zomer

Niets zo vervelend als het vinden van de ideale korte broek en dat dan het jaar erop ineens het model aangepast is of, erger nog, de broek nergens meer te krijgen is. Dat dacht Mr Marvis ook. Daarom ontwikkelde het merk voor mannen een korte broek met the ultimate fit in allerlei kleurtjes, die 365 dagen per jaar verkrijgbaar is.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Hudson's Bay in de problemen, vijf cijfers
 

Hudson's Bay in de problemen, vijf cijfers

 

Het doek dreigt te vallen voor ten minste enkele warenhuizen van Hudson's Bay in Nederland. Een kort overzicht aan de hand van vijf cijfers.

En weer zo'n oogstrelende boekwinkel in China
 

En weer zo'n oogstrelende boekwinkel in China

 

Houdt het dan nooit op met die oogstrelende boekwinkels in China? Nee, hoor. De flagshipstore van Yan Ji You in Chengdu mag er ook zijn. 

 
Image
 
 
Image
 
RetailTrends 6: Ecoalf, Intertoys en de impact van d2c
 

RetailTrends 6: Ecoalf, Intertoys en de impact van d2c

 

Het Spaanse Ecoalf pioniert sinds 2009 met fashionitems die volledig van gerecycled vuilnis gemaakt zijn. Het moeilijkst is misschien wel het veranderen van de klantperceptie, merkt oprichter Javier Goyeneche. Lees in RetailTrends 6 onder meer een interview met het merk.

Het groeiende marketingmiddel voor retailers
 

Het groeiende marketingmiddel voor retailers

 

Hoewel eerder nog sceptisch gedaan werd over bloggers en vloggers die hun hele leven op internet zetten, zijn ze tegenwoordig voor steeds meer merken een onmisbaar onderdeel van de marketingmix. Deze infographic gaat onder meer over de groei van influencermarketing in de afgelopen drie jaar en wat voor ontwikkelingen het heeft doorgemaakt.

Advertorial

Eurotrade Fair speelt in op verhoogde prijsdruk bij retailers
 

Eurotrade Fair speelt in op verhoogde prijsdruk bij retailers

 

Door structurele prijsverlagingen van concurrenten en de hedendaagse prijsverwachting van consumenten, worden promotieacties steeds belangrijker voor veel retailers. Uit recent onderzoek is gebleken dat promoties de afgelopen 2 jaar de marges behoorlijk onder druk hebben gezet. Een lastig vraagstuk voor veel retailers. 

Advertorial

Personal shopping in het digitale tijdperk
 

Personal shopping in het digitale tijdperk

 

Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. De spiegel geeft suggesties voor combinatiestukken, inzicht in de winkelvoorraad en de klant kan zichzelf zien vanuit alle mogelijke hoeken.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Eigen merk Via Mio maakt doorstart bij Anna van Toor

» Dronebezorging voor Amazon komt dichterbij

» 'Consument stapt over van merk als voorwaarden goed zijn'

» VanMoof haalt wederom miljoenen op

» Moederbedrijf Zara boekt meer winst en omzet

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.