| In de wetenschap dat generatie Z in 2020 goed is voor veertig procent van de wereldwijde consumentenpopulatie, is het voor retailers een belangrijke groep om in de gaten te houden. Hoe bereikt de retailer deze jonge generatie het best? Lecyca Curiël vertelt in deze video meer over het gedrag van de generatie waar zij zelf tot behoort. |
| Het Spaanse Ecoalf pioniert sinds 2009 met fashionitems die volledig van gerecycled vuilnis gemaakt zijn. Het moeilijkst is misschien wel het veranderen van de klantperceptie, merkt oprichter Javier Goyeneche. Lees in RetailTrends 6 onder meer een interview met het merk. |
| Jaarlijks doet Q&A onderzoek naar de toekomstbestendigheid van retailers. Drie factoren zijn daarin bepalend: een onderscheidende winkel, het vermogen om traffic te genereren en een goed online profiel. Ruim 5100 Nederlandse consumenten beoordeelden 204 retailers op deze aspecten. Het resultaat? Een ranking van retailers - van futureproof tot de gevarenzone. |
| RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Klarna, Amazon en The Chain Never Stops. |
| Voor Things I Like Things I Love - een Amsterdams concept met 6 winkels en een webshop - is het van groot belang om het overzicht te bewaren in hun snel vernieuwende voorraad. Hoe doen ze dit? |
| Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. De spiegel geeft suggesties voor combinatiestukken, inzicht in de winkelvoorraad en de klant kan zichzelf zien vanuit alle mogelijke hoeken. |
What's Next in Retail Tech 5 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |