Innovatie van A to Z, AI, platforms, social commerce, marketplaces en meer van merken als Zeeman, Fleurop en Makro.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
E-commerce Live
 
 

Beste **vornaam**,

✓ Agenda geblokkeerd?
✓ Gratis tickets gereserveerd? 

Over twee weken is het zover: Emerce E-commerce Live! 2025, Beurs van Berlage. 

Bijna volgeboekt: nog maar 58 gratis tickets
Je hebt als Emerce-lezer voorrang op gratis toegang tot Emerce E-commerce Live! En je collega mag gratis mee. Claim nu je gratis tickets >

* Dit aanbod is persoonlijk. Wil je een collega meenemen? Stuur deze link dan door.

Uitblinken in elke fase van het koopproces
Je doet het met de inzichten van vooraanstaande leiders en merken. Cases, strategie en trends van merken als Odido, Decathlon en Tony’s Chocolonely. Een greep uit de topics: 

 
 
 
Innovation from A to Z

Innovation from A to Z

Daniel Gebler (Picnic) over de toekomst van e-commerce en de rol van AI, tech, logistiek en klantgerichte innovatie. 

Bekijk sessie >
 
 
AI

AI

Jeffrey Schouten (MS Mode) over 125 procent meer conversie dankzij AI en personalisatie, Etienne Donicie (Schrijven voor het brein) over SEO in het AI-tijdperk, en Charida Dorder (AI in Marketing) over de toekomst van je e-commerceplatform. 

Bekijk alle sprekers >
 
 
Platforms

Platforms

Karlijn van den Berg (HEMA) over een platform dat sterk presteert én het fysieke kanaal versterkt. Alex Bloemendal (Zeeman) over MACH-schaalbaarheid voor landen, talen, producten en journeys.

Bekijk alle sprekers >
 
 
Social commerce

Social commerce

Erik Liebe (Unilever) over het succes van TikTok Shop en de 'spark'die je nodig hebt, en Feie Verouden (ClickTok) over formats, ads en influencers.

Bekijk alle sprekers >
 
 
Marketplaces

Marketplaces

Greet Dekocker (Becom) over de invloed van Chinese platforms als Shein en Temu, en Luuk Schuiling (Marko) over het grootste horeca non-food platform van Nederland.

Bekijk alle sprekers >
 
 
Duurzaamheid

Duurzaamheid

Denise De Cleene en Laurens Nolet (Decathlon) over hoe je duurzaam ondernemen beschouwt als een business en Theo van der Zee (ConversionReview) over de rol van CRO hierin. 

Bekijk alle sprekers >
 
 
Roundtables

Roundtables

Rens Gerritsen (Buckaroo) over de impact van ontoegankelijke webshops. Antwoorden van Incentro over de faciliterende rol van AI in je salesproces. En Joel Bolwijn (Criteo) deelt hoe je waarde meet over álle fasen de klantreis. 

Bekijk alle roundtables >
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.