Laden...
Waarom het McGregor maar niet wil lukkenIets meer dan een jaar na de doorstart staan de winkels van McGregor en Gaastra opnieuw op omvallen. Rustig is het sinds de doorstart nauwelijks geweest, en erg meegezeten heeft het ook niet. |
Binnenkijken bij de eerste Hudson's Bay van NederlandMaandenlang hield Hudson's Bay ons land in spanning, maar nu is dan toch echt de eerste winkel geopend. Amsterdam heeft de eer als eerste met het Canadese warenhuis kennis te maken. |
Wat een experience betekent volgens Tjeerd JegenHEMA-ceo Tjeerd Jegen is gasthoofdredacteur van het septembernummer van RetailTrends. In deze video neemt hij je vast in vogelvlucht mee langs de hoogtepunten van het magazine. |
Waarom Hudson's Bay een aanwinst voor Nederland isHudson's Bay heeft zijn deuren geopend in ons land. DIrecteuren Jerry Storch en Jacco van der Steen vertellen waarom de warenhuisketen een aanwinst is voor onze winkelstraten. |
Whitepaper: De retailer van de toekomst zet klantdata centraalIn deze gratis whitepaper leest u hoe u met integratie van fysieke winkels en webshops, analytics en omnichannel de band met de klant verbetert. |
Retail Studiereis HongkongHoe wordt de consument verleid met interessante assortimenten, nieuwe concepten, instore communicatie en horeca? |
Whitepapers
» Adviezen voor de nieuwe winkelstraat
» Kiezen voor het kloppend hart
» De staat van de Europese consument
» De groeipotentie van online boodschappen
» Schiphol wil daling winkelomzet keren
» Simon Lévelt opent pilotstore in Amsterdam
» McGregor weer in de problemen
» Topshelf sluit nog eens twee winkels
» Lidl start met retourpinnen in Nederland
Events
7 sep - Retail & Brands Festival
19 sep - Krimp zonder kramp in retail
12 okt - Human capital in retail
25 okt - Lightspeed Connect
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
Laden...
Laden...
© 2025