Image
Bol.com is het sterkste merk, maar voor hoelang nog?
 

Bol.com is het sterkste merk, maar voor hoelang nog?

 

Voor het vierde jaar op rij is het Retail Merkenonderzoek gehouden en voor het vierde jaar op rij staat bol.com bovenaan. De webwinkel van Ahold Delhaize blijft echter niet gevrijwaard van kritiek. Brengt het Plaza-aanbod de leidende positie van bol.com in gevaar?

Dit is de nieuwe retailbenadering van Dolce & Gabbana
 

Dit is de nieuwe retailbenadering van Dolce & Gabbana

 

"In het tijdperk van Pinterest, is de uitdaging om ruimtes te maken die je alleen kunt begrijpen door er te zijn", zegt Gwenael Nicholas van studio Curiosity. Hij ontwierp voor Dolce & Gabbana de volledig gerestylede flagshipstore in Londen, die uiting moet geven aan de nieuwe retailbenadering van het merk.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
RetailTrends 4: IKEA Food, Changemakers & de sterkste merken
 

RetailTrends 4: IKEA Food, Changemakers & de sterkste merken

 

Vraag een willekeurige consument waaraan hij denkt bij het merk IKEA en de kans is groot dat het de Zweedse gehaktbal is.

Een community bouwen doe je zo
 

Een community bouwen doe je zo

 

Londen is de perfecte setting voor een retailsafari. Tim Gielen spotte er vijf grote trends in retail om vervolgens te ontdekken hoe zowel toonaangevende internationale retailers als lokale helden deze vertalen naar de algemene klantervaring. Het bouwen van een community is één van die trends.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Zo haal je een Ford uit Alibaba's automaat
 

Zo haal je een Ford uit Alibaba's automaat

 

Een auto haal je in Guangzhou net zo makkelijk uit de automaat als een marsreep of een flesje water. Alibaba en Ford hebben daar hun 'super test-drive center' geopend. Deze video laat zien hoe je daar binnen tien minuten een auto kunt uitkiezen.

Oud blijkt goud
 

Oud blijkt goud

 

Exclusief voor onze members: een artikel over het vieren van het verleden. Wie wat bewaart, die heeft wat te vertellen, ontdekken ook Albert Heijn, IKEA en HEMA.

 
Image
 
 
Image
 
Advertorial: Ga mee naar Italië en doe innovatie-inspiratie op!
 

Advertorial: Ga mee naar Italië en doe innovatie-inspiratie op!

 

Wat je ziet is direct toepasbaar binnen je eigen winkel, formule, categorie of productgroep.

Advertorial: Digitale transformatie in het verkoopproces
 

Advertorial: Digitale transformatie in het verkoopproces

 

In dit e-book lees je over de 6 stappen waarmee je een succesvolle commerciële strategie kunt realiseren, waarin de klant gedurende de gehele customer journey optimaal wordt bediend.

 

Events save the date

Hoera voor de Folder! 26 april 2018

 

Changemakers in Retail 15 mei 2018

Trends & Transities in Retail 19 juni 2018

 

Retail & Brands Festival 6 september 2018

 

 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.