Bol.com: ‘Singles Day succesvolste dag van 2018 tot dusver’

1 maand geleden


Text only:

Blokker in de etalage |
Wederom groeigeld voor ticketapplicatie Tiqets
12 november 2018

Online versie








Bol.com: ‘Singles Day succesvolste dag van 2018 tot dusver’


[Nieuws]
In aanloop naar Singles Day verwachtte bol.com een verdrievoudiging van de omzet ten opzichte van vorig jaar. Die voorspelling is uitgekomen.












Blokker in de etalage


[Nieuws]
Blokker is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Dat bevestigt president-commissaris Michiel Witteveen aan het FD. De familie Blokker wil wel een minderheidsbelang behouden.











Nog geen WooCommerce plugin?
[Advertorial]
Woosa realiseert een naadloze integratie tussen jouw platform en de webshop. Dankzij ons unieke licentie model zijn wij in staat een voordelige en duurzame WooCommerce plugin te ontwikkelen.
Je hebt al een volledige plugin voor 750 euro


Wederom groeigeld voor ticketapplicatie Tiqets


[Nieuws]
Tiqets heeft in een investeringsronde 23 miljoen dollar opgehaald. Met het geld wil de startup zijn technologie verder door ontwikkelen en internationaal sneller groeien.











Events

Grand Prix Content Marketing | 22 november 2018


SponsorRing | 26 november 2018


Social Service Congres | 29 november 2018


Branded Content Event | 31 januari 2019




AO koopt webwinkel in mobiele telefonie


[Nieuws]
De Britse online elektronicaverkoper AO World wordt via de overname van Mobile Phones Direct actief in mobiele telefonie. AO World wil een inhaalslag maken op de telefoonmarkt.











Whitepapers
Vergelijk verschillende Digital Asset Management oplossingen en functies
Valkuilen bij uw loyalty strategie
Een visie op digitale transformatie binnen de financiële dienstverlening
Succesvol loyalty programma bij Hudson's Bay


Forget about big data, start thinking about intelligent data
[Advertorial]
Experts already agree: Big Data is going to have more influence than the internet now has. MarketingTribune in conversation with Ramon Weterings, VP Sales Western Europe with Sitecore, about big data, the customer journey, privacy and the big challenge for marketers.

Read more


Fnac en Vanden Borre groeien online door fysieke focus


[Nieuws]
De Franse keten Fnac en Belgische zuster Vanden Borre willen in België meer winkels gaan openen. De bedrijven denken op deze manier meer consumenten naar hun online kanalen te trekken.











Vacatures
Powered by Exenzo
XSLTransform Error

XSLTransform: Root element missing.
Line: 3, column: 50
Context:


Magazine




ABONNEMENT

Hoe Singles Day ook een Nederlands uitverkoopfenomeen wordt


[Nieuws]
Singles Day, de uit China overgewaaide tegenhanger van Valentijnsdag, groeit in populariteit in Nederland. Veel webwinkeliers komen zondag met speciale aanbiedingen.











Hoe speel je met data in op de klantervaring?
[Advertorial]
De klant centraal zetten en het creëren van loyale klanten staat bovenaan elk strategisch plan. Hoe je dit precies doet en wat de rol van data hierin is, is echter nog niet voor iedereen even makkelijk. Want hoe kun je met data inspelen op de klantervaring? Leer het tijdens Data Driven Commerce op 14 februari. Wanneer je nu je ticket besteld profiteer je nog van early bird korting!

Bestel je early bird ticket


Ahold Delhaize opent 'robotlab' in Delft


[Nieuws]
Afgelopen april richtte Ahold Delhaize samen met enkele Amsterdamse universiteiten het AIRlab op. Nu, ruim een half jaar later, wordt die samenwerking uitgebreid met de TU Delft.











Contact
Colofon
Privacy Statement
Abonneren
Adverteren
Volg ons   
Je bent geabonneerd op de nieuwsbrief van Twinkle met dit e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com. Wil je deze nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kun je hier je profiel aanpassen.
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious.
Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.

Deel deze nieuwsbrief op

© 2018