| Beste heer, mevrouw , De gemiddelde conversie ratio van gekwalificeerde leads naar daardwerkelijk verkoop ligt rond de 2%. Veel marketeers laten hiermee veel geld liggen doordat ze prospects te laat of op het verkeerde moment benaderen. Met behulp van het inzetten van kunstmatige intelligentie en het koppelen van data kan de conversie ration enorm verhoogd worden. Met behulp van ‘Predictive Engagement’ kan het juiste contactmoment bepaald worden en om de conversie ratio een extra boost te geven kan met ‘Predictive Routing’ ook de ‘best matching’ verkoopmedewerker gekoppeld worden aan deze lead. Dat deelde Terrence Hotting van Genesys tijdens de NIMA-Week 2020 in een indrukwekkende en inspirerende presentatie. Genesys geeft u graag de gelegenheid om zijn verhaal in een opgenomen livestream terug te kijken. |
| |
© BBP Media B.V. | Postbus/PO Box 276 | 3440 AG WOERDEN | Nederland Vanwege de automatische verzending worden antwoorden op deze e-mail niet gelezen. Wij verzoeken je bij vragen de contactpagina op onze website te raadplegen. Je ontvangt deze e-mail omdat je jouw e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com aan ons hebt opgegeven. Stel je deze wijze van informeren niet op prijs, klik dan hier om je af te melden. |
|