Nieuwe How to over bureauselectie
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
Emerce
 
 

Beste **vornaam**,

Wanneer schakel je een bureau in, en wanneer organiseer je het liever zelf? Judith Peters (Havas Lemz) bespreekt in de nieuwste How to video wat bepalend is voor deze keuze: 

  1. Frisse blik op je strategie en kiezen welke trends je wil volgen.
  2. Marktverkenning en checken wie bij je past zonder meteen te pitchen.
  3. Reality check of je in staat bent creatief talent in huis te halen en houden.

Wil je als opdrachtgever de bureauwereld beter leren kennen, zonder direct in een formeel pitchtraject te stappen? Dan is het waardevol om eerst te oriënteren: welke bureaus zijn er, wat kunnen ze, en wat past bij je merk en organisatie? Veel organisaties grijpen al snel terug op bekende namen of aanbevelingen uit hun netwerk, maar dat geeft lang niet altijd een volledig beeld. 

Agency Finder van Emerce is bedoeld om die verkenning toegankelijker te maken: 

  • Geen langdurig proces, maar een praktische manier om zonder verplichtingen inzicht te krijgen in bureaus die goed aansluiten op je vraagstuk.

  • Je beantwoordt een aantal inhoudelijke vragen over je opdracht en je wensen, en op basis daarvan ontvang je een zorgvuldig samengestelde selectie - niet alleen op basis van data, maar ook met oog voor fit en relevantie.

Zo krijg je als opdrachtgever de kans om buiten je eigen bubbel te kijken en bewuster te kiezen hoe je verder gaat, met een bureau of juist niet.

Nieuwsgierig naar een eerste oriëntatie?

 

 
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.