Dit jaar delen meerdere grote nationale en internationale bedrijven wat ze in de praktijk leerden over de rol van data en data-analyse in hun organisatie.
| Beste **vornaam**, Leer van de besten: naast algemeen geldige strategieën en inzichten rond data-analyse is er tijdens Emerce Conversion & Analytics juist ook veel aandacht voor concrete cases. Van de praktijkervaringen van anderen leer je immers vaak het meeste. Dit jaar delen meerdere grote nationale en internationale bedrijven wat ze in de praktijk leerden over de rol van data en data-analyse in hun organisatie. Een kleine selectie: Maaike Siegel (bol) – De groei van Bol bracht verandering in dataverwerking: een transitie naar decentralisatie. Jorden Lentze (Booking.com) – Drie inzichten en drie leerzame mislukkingen uit app-experimenten. Naomi Smulders (Funda) – Data-analyse en experimenten om de vier kernsegmenten van Funda beter te bedienen. Verder hoor je ook van ASICS, Zalando, Loop Earplugs, Simmer, NS, De Volksbank, DPG Media, UU3, Growth Waves en ConversionReview. Ontdek alle sprekers en boek direct je tickets! |
| |
|