| CECE: kwart machines onveilig voor machinist | Een kwart van de nieuwe machines voldoet niet aan de Europese regels. Vooral de veiligheid voor machinisten laat te wensen over. Een steekproef onder 45 machines van 29 merken heeft dit uitgewezen, zegt het comité voor Europese machinebouwers, CECE. | |
|
|
(advertorial) | Gratis Expert Machine Taxatie | Bent u van plan om uw Gebruikte Machines te verkopen? Bij Equippo zijn we op zoek naar machines zoals die van u. Daarom geven wij nu aan elke machine eigenaar een GRATIS en Vrijblijvende Taxatie. Onze ervaren Experts bepalen de waarde op de wereldmarkt voor u. Probeer het nu! | |
|
| nemaX-grijper van Nemag wint Red Dot Award | De nemaX-grijper van het Zeeuwse Nemag heeft de Red Dot Award in de wacht gesleept. De vakjury was zeer onder de indruk van het ontwerp van het innovatieve nemaX-concept. | |
|
| Koko Verhuur groeit door met Nijwa Groep en Palfinger | Koko Verhuur in Westerbroek heeft haar transportvloot uitgebreid met een Volvo FH 540 8×2 Globetrotter van Nijwa Groep Groningen. De truck is voorzien van een 92 tonmeter autolaadkraan van Palfinger en zal worden ingezet voor het uitleggen en opnemen van onder meer pontons en draglineschotten in >> | |
|
| (advertorial) | Intro-abonnement BouwMachines | BouwMachines is hét vakblad voor de grondverzet, weg- en waterbouw en sloop- en recyclingbranche. Sluit nu voor slechts € 99,- een voordelig introductie abonnement af voor het vakblad, inclusief de gratis digitale nieuwsbrief. | |
|
| Grootste Powerscreen rupsmobiele zeefmachine voor A. Jansen B.V. | De Powerscreen H6203 is met zijn basisgewicht van 48 ton de grootste in serieproductie gebouwde zeefmachine te wereld. Van der Spek Vianen leverde deze gigant aan A. Jansen B.V. | |
|
| Kobelco SK140SRlc-5 voor Schimmel Oudewater | Onlangs heeft Schimmel Oudewater BV, via de Kemp Groep uit De Meern, een compleet uitgeruste Kobelco SK140SRlc-5 rupsgraafmachine in ontvangst genomen. | |
|
| BouwMachines Praktijktest: Komatsu WA500-8 | Vanuit snelheid gaat de Komatsu WA500-8 tijdens onze load & carry-proef vol in de ankers. Gaat dat goed met meer dan 10 ton in de uitkippende bak? Zeker! De kolos blijft vierkant aan de ondergrond genageld. | |
|
| |
|
|