Image
‘We blijven de cowboy van de optiekbranche’
 

‘We blijven de cowboy van de optiekbranche’

 

Amper tweeënhalf jaar na de start van Charlie Temple heeft Leon Planken zijn geesteskind van de hand gedaan aan marktleider GrandVision. En hoewel zo’n verkoop altijd zijn doel was, betekent het niet dat de grote missie is voltooid. In 2021 moet Charlie Temple de grootste online brillenverkoper van Europa zijn.

Wat Ecover doet om relevant te blijven
 

Wat Ecover doet om relevant te blijven

 

Ecover blijft zichzelf opnieuw uitvinden. Dat is nodig om relevant te blijven en te verduurzamen, stelt Tom Domen, global head of long term innovation bij Ecover en Method. Zo focust het bedrijf zich nu op het opschalen van zijn hervulsysteem.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Geen boeken maar iPhones in de bibliotheek van Washington D.C.
 

Geen boeken maar iPhones in de bibliotheek van Washington D.C.

 

Apple heeft nieuw leven geblazen in de leegstaande bibliotheek van Washington D.C. De nieuwe Apple Store, genaamd Apple Carnegie Library, in de Amerikaanse hoofdstad heeft een atrium met glazen plafond en moet een inspiratieplek zijn voor de lokale bevolking.

Zo weet je of je een goede bedrijfsnaam hebt bedacht
 

Zo weet je of je een goede bedrijfsnaam hebt bedacht

 

Het vinden van de perfecte bedrijfsnaam kan lastig zijn. Welke blijft hangen? Welke juist niet? Of bestaat de naam misschien al of iets wat er erg op lijkt?

 
Image
 
 
Image
 

Advertorial

De uitdaging van voorraadbeheer in de retail. Hoe blijf je bij?
 

De uitdaging van voorraadbeheer in de retail. Hoe blijf je bij?

 

Voor Things I Like Things I Love - een Amsterdams concept met 6 winkels en een webshop - is het van groot belang om het overzicht te bewaren in hun snel vernieuwende voorraad. Hoe doen ze dit?

Advertorial

Personal shopping in het digitale tijdperk
 

Personal shopping in het digitale tijdperk

 

Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. De spiegel geeft suggesties voor combinatiestukken, inzicht in de winkelvoorraad en de klant kan zichzelf zien vanuit alle mogelijke hoeken.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Big Bazar gaat strijd aan met Action en breidt flink uit

» 'Online platforms hebben oneerlijk concurrentievoordeel'

» Duurzame producten met keurmerk steeds populairder

» Naast rookworst ook verse friet bij HEMA

» 'Omzetgroei detailhandel loopt op, winstgroei blijft achter'

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.