14 januari 2019
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Branded Content Event
image
Meerderheid consumenten: liever geen chatbot
Consumenten stellen hun vraag voor bedrijven het liefst aan een medewerker van vlees en bloed via telefoon, per e-mail of in face-to-face contact. Slechts een klein deel van de consumenten (4,8 procent) heeft een voorkeur voor een chatbot of virtuele assistent.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Wakker Dier is 'klaar' met stuntzucht Albert Heijn
Wakker Dier lanceert vandaag een radiospot tegen het stuntgedrag van Albert Heijn. De organisatie wil dat de supermarktketen stopt met vleesaanbiedingen zonder dierenwelzijnskeurmerk.
lees verder
twitter facebook linkedin
Bussiness event op 31 januari: De liefde tussen Sales en Operations
[advertorial] De liefde tussen sales en operations is hét business event over de complexe relatie tussen verkoop, marketing, productie en logistiek. Speciaal voor managers van deze afdelingen organiseert Ctac een inspirerend event over dit uitdagende thema. In een kort tijdbestek krijgt u inzichten in oorzaken en oplossingen die direct toepasbaar zijn binnen uw eigen organisatie.
image
Leanne Hermans (MPG): 'Compromis content is killing'
In #28 van de Content Rally: Leanne Hermans, strategy & innovation director bij contentmarketingbureau MPG. Hiervoor werkte ze ruim zeven jaar bij Linda. Hoe is haar kijk op het contentmarketingvak?
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nieuwe huisstijl 100% NL door SuperRebel
100% NL lanceert vandaag een nieuwe visual identity van de hand van SuperRebel in samenwerking met Planet Zero, voor de doorontwikkeling naar een brandbook en uitwerking van de marketingcommunicatiemiddelen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Download gratis: 'DAM for the modern marketer'
[advertorial] Vraag je je weleens af: "Wat kan DAM voor mij betekenen?" Om die vraag te beantwoorden hebben we de 'use case' voor 10 verschillende marketingfuncties uitgeschreven. Kom erachter hoe je digitale content beter kunt produceren, beheren en delen. De sleutel is om het hele team op dezelfde gecentraliseerde tool te laten samenwerken, op hun eigen, unieke manier.
image
Aboutaleb opent nieuw hoofdkantoor Coca-Cola Nederland in Rotterdam
Het nieuwe hoofdkantoor van Coca-Cola in Nederland in Rotterdam is officieel geopend door burgemeester Aboutaleb.Het betreft een modern, innovatief en duurzaam kantoor waar Coca-Cola de intrek heeft genomen: MM25 in Rotterdam-Alexander.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
JONGERENICONEN 2019 - Wie de jeugd heeft: de aanstaande trends
Dit moet u weten over jongerentrends, over hun wensen en gedrag in 2019. Voor het 23ste jaar deelt MarketingTribune op basis van 93 onderzoeken, artikelen, feedback van 18 trendwatchers en Fingerspitzengefühl 9 nieuwe ‘Jongereniconen’: een rijk gevulde longread. Dus u bent gewaarschuwd: zonder IGTV, short stories, een aantal handreikingen en het nodige rampfruit staat uw merk straks voor paal.
lees verder
twitter facebook linkedin
NS: reiziger centraal in content marketing
[advertorial] Afgelopen jaar ontwikkelde NS een nieuwe contentmarketing strategie, waarmee álle marktsegmenten bediend worden. De strategie werd door vertaald in een creatief concept, dat vervolgens ook in al die segmenten in praktijk werd gebracht. Hoe ze dit gedaan hebben, vertelt Marieke Nijhoff tijdens het Branded Content Event. Ben jij er ook bij?
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.