| Met een kostenplaatje van 25 miljard dollar is Hudson Yards het duurste nieuwbouwproject van de Verenigde Staten. Naast een een groot kantoren- en appartementencomplex, museum, park en school is er ook een winkelcentrum te vinden. Neiman Marcus heeft daar de deuren van zijn flagshipstore in New York geopend. |
| Ze zijn hooguit acht jaar oud, maar weten nu al meer van tech dan hun ouders. Ontmoet generatie Alpha: geboren na 2010 en opvolger van de millennials. Klein van lengte, steeds groter in invloed. |
| Spekers van Jumbo, Bever, Only for Men en Rumag: het programma van Catch the Shopper is bekend. |
| Het is voor Europese merken niet makkelijk om de loyaliteit van Chinese consumenten te winnen. Het is daarom van belang dat ze de loyaliteitsstrategieën voor hun eigen markt niet één op één kopiëren, maar deze aanpassen aan de Chinese markt. Deze infographic laat zien wat retailers kan helpen om de loyaliteit van de consument in China voor zich te winnen. |
| Steeds meer iconische winkels verdwijnen uit het straatbeeld en aan de andere kant schieten lunchrooms als paddenstoelen uit de grond. Tijd om eens te kijken wat retailers van horeca ondernemers kunnen leren. |
| De fysieke winkel is springlevend en biedt mooie kansen om je klant een onvergetelijke beleving te bezorgen. De VIP Fitting Room is alvast één onderdeel van een unieke Customer Experience. Benieuwd? Lees hoe deze innovatieve paskamer een stapje verder gaat. Retail 2020, here we come! |
What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |