Nieuwe fulfilmentdienst FedEx daagt Amazon uit | UberEATS in opspraak om voorlichting bezorgers Online versie
Bronto
Twinkle
  Nieuws Achtergronden Starters Magazine
  Weblog Praktijk Video Events
ClickValue en Netprofiler samen in LevelUp Group
Online marketingbureaus ClickValue en Netprofiler bundelen de krachten in een nieuwe samenwerking: LevelUp Group.
Lees verder »
Nieuwe fulfilmentdienst FedEx daagt Amazon uit
FedEx wil e-commerce bedrijven fulfilment bieden zonder dat zij, zoals bij Amazon, aan een marktplaats moeten deelnemen.
Lees verder »
Ben jij proud to B2B?
Advertorial - De eerste B2B Summit is er op 9 maart 2017 voor B2B-marketeers en e-commerce professionals die succesvol mee willen bewegen met nieuwe ontwikkelingen als consumerization. Hoe kun jij een trotse held in het vakgebied zijn en blijven? Koop nu jouw ticket en discussieer mee!
Lees verder »
UberEATS in opspraak om voorlichting bezorgers
De maaltijdbezorger zou te onduidelijk zijn geweest tegen bezorgers over hun status als zelfstandig ondernemer, vindt Asscher.
Lees verder »
ShopWeDo laat webshops elkaars voorraad delen
Het Belgische ShopWeDo werkt met 'stock sharing': webshops verkopen uit elkaars voorraad, die in hetzelfde magazijn ligt.
Lees verder »
Maximalisatie van “Moments of Truth”
Advertorial - Dit onderzoek gaat in op wat “Moments of Truth”: betekent en hoe het begrijpen van die momenten tijdens de customer journey marketeers in staat stelt om gepersonaliseerde, real-time respons aan klanten te leveren.
Lees meer »
‘Bonprix discrimineerde woonwagenbewoonster'
Het College voor de Rechten van de Mens heeft de klacht van een Bonprix-klant over discriminatie gegrond verklaard.
Lees verder »
Maurine Alma nieuwe CMO bij Takeaway.com
Brand director Maurine Alma verlaat, als vierde directielid in een jaar tijd, wehkamp voor de positie van CMO bij Takeaway.com.
Lees verder »
ShoppingTomorrow: ‘Direct marketing loont’
Direct marketing inzetten om de loyaliteit van bestaande klanten te verhogen loont zeker de moeite, aldus de experts.
Lees verder »
 
donderdag 9 februari 2017 t f in
 HEADLINES
» Coolblue vertaalt website in het Frans
» Bol.com deelt IT-kennis via Techlab
» Bloomon krijgt 21,4 miljoen groeigeld
» Duitse Burger King laat Takeaway.com-dochter leveren
» Chinezen doen 15,5 procent retailbestedingen online
 LAATSTE BLOGS
Uitbesteden of zelf doen?
Hét dilemma van veel webshops die groeiende zijn: blijf ik zelf al die ballen in de lucht houden of ga ik taken uitbesteden? Ik voer er regelmatig gesprekken over met hardwerkende webshopeigenaren.
Natascha KlootsemaLees verder »
 VACATURES Exenzo
» B2B Marketeer (tijdelijk) bij BBP...
» Content Marketeer
» Commercieel Directeur "end-user...
» E-Category marketeer
» Senior online marketeer met sales...
» Digital Manager NL & BE
 
 MAGAZINE
14 februari verschijnt Twinkle 2-2017!
Adverteren  |  Neem een abonnement »
 PRAKTIJK
Retargeting voor Valentijnsdag: 3 basistips
Valentijnsdag staat voor de deur en ondanks dat vier op de vijf consumenten met een partner niets voor hun geliefde aanschaffen, is het de moeite waard om extra aandacht te besteden aan deze gelegenheidskopers. In dit artikel drie basistips over retargeting.
Lees verder »
 ACHTERGRONDEN
Vrijbuiter: de winkel is groter op de zuil
Wie op de winkelvloer serieus werk wil maken van zijn omnichannel strategie zet niet alleen maar wat internetzuilen neer, ontdekte kampeer- en outdoorretailer Vrijbuiter. Het bedrijf vertelt over de cruciale voorwaarden voor succes.
Lees verder »
BBP Media ©2016 BBP Media B.V.   |  Over Twinkle   |  Contact   |  Privacy Statement   |  Abonneren   |  Adverteren
 
U bent geabonneerd op de dagelijkse nieuwsbrief van Twinkle met dit e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com.
Wilt u deze nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kunt u hier uw profiel aanpassen.
 

Deze e-mail is verstuurd met de e-mailmarketing software Clang van E-Village.
Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.