Diploma-uitreiking | Clinic Serious Gaming | Opleiding Campagne Management | Clinic Digital Business in B2B
Bekijk deze e-mail online
Agenda

17

JULI

Proefcollege via Webinar
19:00 - 20:00 uur lees verder | direct aanmelden

16

AUG

Proefcollege via webinar
19:00 - 20:00 uur lees verder | direct aanmelden
01
SEP
Clinic: Serious Gaming - hoe ontwerp je een leerervaring met gameprincipes?
13:00 - 15:00 uur lees verder | direct aanmelden

Diploma-uitreiking

Afgelopen vrijdag 7 juli was het weer zover, de diploma-uitreiking! Het was een feestelijke (en warme) middag met ruim 250 geslaagden. We bedanken alle geslaagden voor hun inzet, enthousiasme en doorzettingsvermogen en wensen ze heel veel succes met het in de praktijk brengen van hun plannen. 
De foto's van de diploma-uitreiking zijn te bekijken op onze facebookpagina »

Bekijk de foto's van de diploma-uitreiking »

Clinic Serious Gaming - 1 september

Serious gaming wordt vaak ingezet om gedragsverandering te bewerkstelligen of om mensen te trainen in omgang met systemen, situaties, klanten of collega’s. In deze clinic krijg je een eerste inleiding in gamedesign en leer je hoe je gedrag kunt beïnvloeden en veranderen door spel. Relevante cases van Albert Heijn, Mercedes Benz en ABN Amro komen voorbij. Meld je aan voor deze clinic »

Meld je aan voor deze gratis clinic »

Opleiding Campagne Management - Post-HBO

Is het mogelijk om alle verschillende campagnes rondom jouw merken, producten, diensten en verschillende afdelingen etc. zo te managen dat je er het maximale uithaalt? Specifieke kennis, kunde en know-how op het gebied van campagne management staan centraal tijdens deze opleiding. Deze opleiding start gegarandeerd op 3 oktober als dagopleiding in Leusden. Lees meer over deze opleiding »

Meld je aan voor deze gratis clinic »

Clinic Digital Marketing > Digital Business in B2B

De veranderingen op het gebied van ‘digital’ hebben een enorme impact gehad op verdienmodellen en de wijze waarop men diensten en/of producten koopt. Digitale marketing is niet meer genoeg, B2B organisaties moeten steeds meer (digitale) waarde toe voegen om te kunnen overleven. Hans Molenaar noemt tijdens deze clinic voorbeelden van oa. van General Electric, Bosch, Volvo en ook Caterpillar. Meld je direct aan voor deze clinic op 15 sept »

Meld je aan voor deze gratis clinic »
Contactgevens

www.beeckestijn.org
info@beeckestijn.org
088 1474100
Bezoekadres

Leusderend 30
3832 RC Leusden
U bent aangemeld met het e-mailadres newsletter@newslettercollector.com

Profiel wijzigen        Afmelden
Powered by Copernica & Bookerz