Menu
Home
Uitgevers
Categorieën
Trending
Inbox
Account aanmaken
Aanmelden
English
Deutsch
Columns: gastvrijheid versus techniek, fouten bij social media marketing - Beste groenterestaurant van Nederland
Derestaurantkrant.nl
Abonneren
0
Klik hier om u te abonneren op Derestaurantkrant.nl
Categorieën:
Nieuws
Horeca
Restaurant
Leeftijd:
7 t/m 13 jaar
14 t/m 18 jaar
19 t/m 30 jaar
31 t/m 64 jaar
65 jaar en ouder
Laden...
6 jaren geleden
Html
Tekst
Nieuws en achtergronden door De RestaurantKrant
Lees de nieuwsbrief in je browser
Column: Hoe onwetendheid je kan nekken
‘Er is een voetbalwedstrijd morgen! Laten we een flyer maken met een leuke korting of freebie. We zetten hem op Facebook en dan […]
Lees verder
Olivier van Veen nieuwe Country Manager IENS
IENS
, de nummer één restaurant reserveringswebsite en app van Nederland, benoemt Olivier van Veen tot Country Manager […]
Lees verder
Training: meer gasten door ijzersterke social media content
Dat wil toch iedereen? Meer gasten, en dus ook meer omzet, door ijzersterke content op sociale media? Maar ja, hoe pak je dat […]
Lees verder
Column: gaat gastvrijheid hand in hand met techniek?
Nu de dertig graden is aangetikt, de terrassen volstromen en het personeel blaren op de voeten krijgt vanwege de vele kilometers […]
Lees verder
Librije's Zusje Beste Groenterestaurant in Nederland
Librije’s
Zusje, het tweesterrenrestaurant in Waldorf Astoria Amsterdam, is uitgeroepen tot Beste Groenterestaurant in […]
Lees verder
10 jaar De RestaurantKrant: van bonnetje naar handheld
De RestaurantKrant bestaat tien jaar. In deze rubriek blikken we terug op een decennium vol nieuws, trends en diepte-interviews. […]
Lees verder
Koen Bakker eerste SVH Meesterhorecaondernemer
Een primeur: op woensdag 9 mei is Koen Bakker, eigenaar van Het Hooihuis in Roosendaal geslaagd voor zijn Meesterproef SVH […]
Lees verder
Mama Kelly: terras en lunchkaart
Nadat MaMa Kelly in november 2017 haar roze deuren opende in het Olympisch Stadion in
Amsterdam
, heeft ze menig fijnproever […]
Lees verder
Audio-column: Verkeerde gasten, negatieve reviews
Monique van Gevelt schrijft al enige tijd columns voor onze website, waarbij ondernemen centraal staat. De horeca is immers een […]
Lees verder
TOPPERS VAN DEZE MAAND
Nieuwe maître-sommelier voor Restaurant Da Vinci Maasbracht
Column: wat eet en drinkt de (on)bewuste Millennial?
Loetje naar Almere
Als je de verkeerde gasten aantrekt, is het wachten op een negatieve review
De CaféKrant
|
Lunchroom
|
Hospitality Management
Hotelbouwplannen
|
De RestaurantKrant
|
Bed & Breakfast
© De RestaurantKrant
Adverteren
Afmelden
Deze gegevens zijn bij ons bekend:
Voornaam:
Achternaam:
Bedrijf:
Functie:
Gegevens wijzigen/aanvullen
Uitgeverij PS: bv
| Leijenseweg 111 F | 3721 BC Bilthoven
Tel: 030 251 22 70 |
info@uitgeverijps.nl
|
www.uitgeverijps.nl
Heb jij nieuws dat mogelijk interessant is voor deze nieuwsbrief?
Stuur je input naar
redactie@uitgeverijps.nl
.
Uitgeverij PS is powered by iConneqt, Online Marketing Automation.
Check it out.
Deel deze op
Laden...
Andere nieuwsbrieven van
Derestaurantkrant.nl
Restaurant Voltaire* toegetreden tot Romantik - Belangenvereniging restaurants: Euro-Toques Nederland
Derestaurantkrant.nl
1 jaar geleden
Zoveel kost een hamburger gemiddeld in Nederland dit jaar - Vernieuwde Diego’s: gastronomisch streetfood
Derestaurantkrant.nl
1 jaar geleden
Restaurant 't Nonnetje** heropend na verbouwing - Ondernemen met een rechtspersoon; privé nooit aansprakelijk?
Derestaurantkrant.nl
1 jaar geleden
Meer nieuwsbrieven van Derestaurantkrant.nl
Laden...
Gerelateerde nieuwsbrieven
[[subject]]
[[publisher.name]]
[[date]]
Bekijk andere categorieën
Nieuws
Horeca
Restaurant
© 2024
Algemene voorwaarden
Privacy
Sluit
Home
Uitgevers
Categorieën
Trending
Inbox
Account aanmaken
Aanmelden
© 2024
Algemene voorwaarden
Privacy
English
Deutsch