| Coolblue kijkt terug op het ‘aller-allermooiste jaar ooit’, jubelt Pieter Zwart bij de bekendmaking van de jaarcijfers. Acht opvallende getallen die iets zeggen over de ontwikkelingen van de elektronicaretailer. |
| Geen schaars geklede mannen, harde muziek of sterke parfumlucht: Abercrombie & Fitch gooit het over een andere boeg. Het nieuwe prototype van de Amerikaanse modeketen vind je in Hongkong. |
| Als je tien jaar geleden brugklasser was en boven je afgezakte jeans piepte géén gekleurde rand met in koeienletters ‘Björn Borg’ uit, dan hoorde je er niet bij. |
| Het effect van digitalisering op consumptiegedrag is enorm en gemak is de hoofdreden dat 'online' veel harder groeit dan 'offline'. Veel winkels hebben bovendien een kwalitatief probleem. Een analyse van Olaf Zwijnenburg en Jos Voss. |
| Babyboomers en Generatie X, Y en Z: er zijn boeken volgeschreven over hoe je deze verschillende groepen als merk het beste kunt benaderen. Daar kan inmiddels een hoofdstuk aan toegevoegd worden, want steeds meer leden van Generatie Z worden ouders. |
| Exclusief voor members van RetailTrends: door nieuwe wetgeving breken nieuwe tijden aan als het gaat om betaaldata. Wat zijn de kansen en hoe betrek je consumenten hierbij, zonder dat je hun privacy schendt? |
| Weet jij wat de verwachtingen van jouw klant zijn? Voel jij je nog relevant, of flirten ze achter je rug om met andere bedrijven? |
| Loopt u tegen de grenzen van uw huidige orderverzamelproces aan? Met de inzet van een sorteermachine vergroot u uw efficiëntie, verbetert u de kwaliteit en verkort u de doorlooptijden in uw warehouse. |
Business Meeting Franchise en Vastgoed 27 maart 2018
e-Delivery Event 28 maart 2018
Hoera voor de Folder! 26 april 2018
Changemakers in Retail 15 mei 2018
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|