22 december 2017
Online versie
MarketingTribune
image
Cruyff Foundation en Rabobank Foundation gaan 3-jarig partnership aan
De Johan Cruyff Foundation en de Rabobank Foundation tekenden dit jaar een 3-jarig partnercontract. Door de Cruyff Foundation te ondersteunen wil de Rabobank Foundation het gedachtegoed van Johan Cruyff verder verspreiden: jeugd vooruitbrengen door beweging, met speciale aandacht voor kinderen met een beperking.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
ACM keurt overname Emesa door Talpa Network goed
De Autoriteit Consument en Markt heeft geen bezwaar tegen de overname van E-commercebedrijf Emesa door Talpa Network, het Nederlandse multimediabedrijf van John de Mol. Emesa is het moederbedrijf van online merken als VakantieVeilingen, ActievandeDag en TicketScout.
lees verder
twitter facebook linkedin
Inschrijvingen Shopping Awards 2018 geopend!
[advertorial] De inschrijvingen voor de Shopping Awards 2018 zijn geopend. Ben jij een ambitieuze Nederlandse webwinkelier, een omnichannel retailer of een game changer in de (e-)retail wereld? En wil jij graag inzicht in de waardering van consumenten en vakgenoten? Schrijf je dan snel in voor de Shopping Awards!
image
Jeroen Mirck versterkt MarketingTribune en Marketingfacts
Journalist Jeroen Mirck komt vanaf januari 2018 fulltime de redacties van MarketingTribune en Marketingfacts versterken. Hij gaat zijn tijd gelijkelijk verdelen over deze twee vaktitels van BBP Media.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[Interview] Somention gaat Europees met 'hands and brains' propositie
Het social media bureau Somention breidt uit naar Frankrijk, Duitsland, Italië, Engeland en Spanje. Daarvoor heeft het zeven native community managers aangenomen. MarketingTribune spreekt met oprichter Diederik Chevalier onder meer over deze expansie naar het buitenland, de verschuiving van mkb-klanten naar grote spelers en de onstuitbare opkomst van Instagram.
lees verder
twitter facebook linkedin
Vijf technologietrends die de Customer Experience gaan veranderen
[advertorial] De manier waarop wij informatie verzamelen verandert. Consumenten nemen continu materiaal op via meerder kanalen en manieren. Het nut van informatie delen groeit exponentieel en de snelheid waarmee dat gebeurt blijft toenemen. Deze vijf technologietrends beïnvloeden de manier waarop klanten informatie benaderen en communiceren met bedrijven.
image
[video] Kerstmis zorgt voor 34 procent omzetgroei
Het gemak van online shoppen en het winterse weer van de afgelopen weken, hebben gezorgd voor een bovenverwachting hoge groei in de omzet van webshops. Een stijging van 34% in de omzet ten opzichte van de reguliere omzet is het resultaat, meldt expert Wijnand Jongen. Bekijk de video hier terug.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Natwerk en Youfone lanceren 'Wat You Wil'
Youfone lanceert vandaag een nieuwe campagne, waar onder meer een tv-commercial deel van uitmaakt. Aanleiding is YoufoneTV, de videodienst die onlangs is gelanceerd. De campagne is bedacht door Natwerk en onderdeel van de positionering die het bureau voor Youfone ontwikkelde: Wat You Wil.
lees verder
twitter facebook linkedin
Van value for money naar affordable premium
[advertorial] Huawei heeft zich in een korte tijd opgewerkt tot derde positie in de smartphone industrie. Paul Braat, Marketing Director bij Huawei Mobile, Robbert Hilgeman, Creative Director bij Talpa Media Solutions, en Roger Verdurmen, Marketingcommunicatie strateeg, vertellen in een keynote presentatie hoe Huawei met branded content de weg inzet van een value for money naar een affordable premium brand.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door Gracious Studios. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.