Real-time hyperpersonalisatie. Je klant verwacht niet anders, maar beseft niet hoe complex het is. But we’ve got your back.
| Beste **vornaam**, Customer data is de motor achter real-time gepersonaliseerde interactie met je klant. Kijk vanaf 21 mei naar verhelderende talks, boeiende cases en toekomstgerichte perspectieven in de Customer Data videocollectie: Zero- en first-party data onmisbaar voor personalisatie en omnichanel CX Data-aggregatie voor datagedreven besluitvorming AI voor verzameling, analyse en toepassing van klantgegevens |
| |
| Volvo Bas van den Bouwhuijsen De auto is nóg een databron, bovenop het dealernetwerk, de online verkoop en leasepartners. Hoe houd je het overzicht? |
|
|
| |
| Rabobank Coen Wiers Hoe maak je ruwe data bruikbaar voor marketing? Sla je het op in een customerdataplatform? En welke rol spelen AI en Machine Learning hierin? |
|
|
| |
| Omoda Yoran van Bezooijen De inzet van Google Ads in combinatie met real-time data. Omoda bedacht een niet eerder vertoonde strategie om retouren terug te dringen met AI. |
|
|
| |
|