Bekijk de online versie

 

header

Hi John,

Weet jij wat er in het hoofd van klanten omgaat? Een customer journey map is dé manier om erachter te komen hoe zij elk contactmoment met je organisatie ervaren. 

Hoe breng je (in 6 stappen!) de klantreis in kaart, en signaleer je niet alleen kansen, maar ook knelpunten? En wat zijn enkele slimme manieren om klantfeedback te verzamelen?

Volg binnenkort onze live online cursussen voor praktische tips en handvatten, verzorgd door niemand minder dan ‘Klantenluisteraar’ Frans Reichardt. Welke vind jij interessant?

Customer journey mapping

De bewezen 6-stappenmethode voor het structureel verbeteren van de klantbeleving 

Meer info

16 maart om 14.00 uur

Betere klantbeleving met customer feedback

Methoden & technieken om klantfeedback te verzamelen 

Meer info

30 maart om 14.00 uur

Benieuwd naar meer korte cursussen? We hebben er maar liefst 48, zowel live als on demand. Je kunt ze hier op je gemak bekijken.

Stevenie Roseboom
Opleidingsadviseur
+31 30 200 10 40

Afmelden Academy Update | Wijzigen voorkeuren

Liever helemaal geen mails meer van ons ontvangen? Laat het dan weten.
Frankwatching, Atoomweg 1, 3542AA, Utrecht, Nederland