Bekijk in browser
Hi **vornaam**,

80 procent van de CEO's is van mening een optimale customer experience te bieden, slechts acht procent van de consumenten is het daarmee eens.

De kritische succesfactoren voor een customer loyalty strategie zijn (intern) draagvlak en commitment, van directie- tot operationeel niveau. Echter hoe meet je dan klantloyaliteit, op een uniforme manier? 

CUSTOMER LOYALTY BIJ VEBEGO INTERNATIONAL

In dit webinar gaat Krijn Schuurman in gesprek met Andries van Bentum van Vebego International en Donia Ibrahimi van SAP. Zij gaan onder andere in op het meetbaar maken van customer experience, customer loyalty en het optimaliseren van je loyalty strategie.

  • Gepubliceerd door: SAP Customer Experience
  • Duur: 45 minuten

 



DE EXPERTS

Andries van Bentum - Sr. Strategy Consultant bij Vebego
Andries richt zich momenteel op de markt- en groeistrategie van de veertig Vebego bedrijven 100% in eigendom en implementatie van de NPS-methode bij 27 bedrijven.
Donia Ibrahimi - CX Solution Advisor bij SAP. 
Donia houdt zich bezig met de nieuwste technologische innovaties op gebied van CX en adviseert bedrijven hier graag over.
Krijn Schuurman (Host)
Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio.
Wil je geen mails meer over de Emerce Whitepapers ontvangen? Meld je hier af. | Beheer je profiel.

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware
Wil jij ook meer halen uit e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.