Kijk naar de mogelijkheden rond nieuwe platforms als voice, in-car en in-flight, maak ook voor je B2B klanten een digitale klantreis en innoveer je customer journey met feedback van je klant.
| Beste **vornaam**, Kijk naar de mogelijkheden rond nieuwe platforms als voice, in-car en in-flight, maak ook voor je B2B klanten een digitale klantreis en innoveer je customer journey met feedback van je klant. Deze en meer lessen van voorlopende merken vind je vanaf 16 mei in de Customer Experience Collection op Emerce TV. Maak nu alvast je kijklijst aan > |
| |
| Yasmin Ferdousbarin (JustEatTakeaway.com) JustEatTakeaway.com brengt wereldwijd consumenten en partners samen. Hoe behoud je controle over de klantbeleving met toenemende klantkanalen en internationalisering? Hoe creëer je een helder klantprofiel als bestellingen verschuiven naar nieuwe platforms zoals voice, in-car en in-flight? Yasmin Ferdousbarin vertelt over de bouwstenen die JustEatTakeaway.com gebruikt voor hun Customer Experience. |
|
|
| |
| Marl van Kessel (KPN) De digitale B2B klantreis Een digitale klantreis werd lang beschouwd als iets voor B2C, maar tegenwoordig is een pro-actieve digitale klantreis ook voor de B2B-klant onmisbaar. KPN heeft recentelijk haar B2B customerserviceorganisatie getransformeerd naar een ‘digital first service’-organisatie. In deze video deelt Marl van Kessel de learnings uit dat proces over onder meer klantkanelen, AI en de veranderende rol van de medewerkers. |
|
|
| |
| Laurens van der Hoeven (Philips), Gerben de Boer (Medallia) In deze video hoor je hoe Philips zijn B2B- klantreis verbetert door feedback van zakelijke klanten in te zetten voor innovatie. Hoe kun je de inzichten en acties binnen je organisatie toepassen en documenteren? En welke meetpunten gebruik je om de vooruitgang en het succes te volgen en te analyseren? |
|
|
| |
|