Welke keuzes maken écht impact? De koplopers in digital commerce delen hun visie. En de belangrijkste vragen? Die stel je zelf.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
Logo
 
 

Beste **vornaam**,

Welke keuzes maken écht impact? De koplopers in digital commerce delen hun visie. En de belangrijkste vragen? Die stel je zelf. Daag uit, vraag door en vertaal strategie naar praktijk. Het complete programma van Emerce Digital Commerce staat nu online.

Don’t miss out!
Beperkte plekken voor donderdag 20 maart, dus boek snel je ticket >


 
 
 
Van disruptor naar koploper: Picnic zet de toon in e-commerce en logistiek

Daniel Gebler | Picnic

Van disruptor naar koploper: Picnic zet de toon in e-commerce en logistiek

Picnic betrad de sector als disruptor, veranderde de manier waarop mensen boodschappen doen en dicteert nu de online markt. De gevestigde orde daag je uit met een waterdicht plan en je klant in het vizier. Krijg inzicht in Picnic’s klantgerichte innovatie, hub-en-spoke logistiek, toewijding aan duurzaamheid, data-efficiëntie en toekomstvisie.

Zo word je marktleider >
 
Social commerce: de groeimotor van 2025

Tim van der Wiel | GoSpooky

Social commerce: de groeimotor van 2025

97 procent van Gen Z gebruikt social media als dé inspiratiebron voor aankopen. De shopping tools van platforms als TikTok, Instagram en Facebook veranderen hoe mensen ontdekken en kopen. Slimme algoritmes die precies weten wat je doelgroep wil, social affiliates die je sales versnellen, en directe interactie en impact met live shopping.

Activeer social commerce >
 
Niet alle retailers blijven overeind: dit zijn de trends

Jeroen Blank | NIQ (voorheen GfK)

Niet alle retailers blijven overeind: dit zijn de trends

Social selling verkort je klantreis drastisch en vergroot de kans dat je klant op de buy-button klikt. E-commerce platformen blijven zich aanpassen aan klantbehoeften. En ben je transparant over je productieprocessen en bied je milieuvriendelijke opties aan? Dan kun je rekenen op een grotere klantloyaliteit. Krijg nu de allerlaatste markttrends.

Begrijp wat retail drijft >
 
Eén keer en nooit meer? Hoe maak je wél de juiste keuzes bij replatforming?

Sander Mangel | Open Commerce

Eén keer en nooit meer? Hoe maak je wél de juiste keuzes bij replatforming?

Replatforming is een ingrijpende stap. Het kan je e-commerce operatie maken of breken. Sander Mangel bespreekt de drie belangrijkste aspecten van een succesvolle replatforming. Hoe kies je het platform dat past bij je zakelijke behoeften? Waar let je op bij de selectie van een implementatiepartner? Wat is de beste voorbereiding voor je organisatie?

Replatform doordacht en zeker >
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.