Goede kans dat ook je organisatie druk bezig is met het verzamelen van first-party data. Die klantgegevens wil je immers aan het werk zetten om je product te verbeteren, beter in te spelen op de behoeften van je klanten en dus de winstgevendheid te vergroten.
| Beste **vornaam**, Goede kans dat ook je organisatie druk bezig is met het verzamelen van first-party data. Die klantgegevens wil je immers aan het werk zetten om je product te verbeteren, beter in te spelen op de behoeften van je klanten en dus de winstgevendheid te vergroten. Dan weet je waarschijnlijk ook dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Het omzetten van klantgegevens in bruikbare inzichten en acties staat bekend als data-activatie, en dat is in de praktijk best een opgave. Vincent de Winter van Piwik PRO gaat hier in de videocollectie Conversion dieper op in: Hoe past data-activatie binnen de huidige analytics stack en wat is de toegevoegde waarde van real-time gegevensverwerking? Hoe werkt data-activatie in een wereld gedomineerd door ontwikkelingen rond privacy en compliance maar ook AI? Wat zijn de afwegingen rond de integratiemogelijkheden: alles-in-één of toch losse onderdelen? Hoe kun je hier als kleinere partij mee aan de slag? Wil je meer weten over de ins en outs van data-activatie? Mis deze video en de rest van de collectie dan niet. |
| |
|