Nog één week wachten en dan is het tijd voor Emerce Conversion & Analytics. Vandaag is de laatste dag dat je nog tickets voor de regulier prijs kunt bestellen. Wacht dus niet langer.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
Emerce Conversion & Analytics
 
 

Beste **vornaam**,

Hoe zet je data slim in voor groei? Welke experimenten leveren écht resultaat op? En hoe beïnvloedt AI de toekomst van CRO? Nog één week wachten en dan is het moment aangebroken om inzicht met actie te verbinden en meer uit je data te halen.

Emerce Conversion & Analytics heeft dit jaar een bijzonder actueel en gevarieerd programma. Met sprekers van ASICS, Zalando, Booking.com, Loop Earplugs, NS, Simmer, Funda en vele andere experts duiken we in de nieuwste ontwikkelingen:

✔ De veranderende rol van de CRO-expert – van marketing naar embedded CRO in productteams
✔ AI en automatisering – de impact op conversie-optimalisatie en experimentatie
✔ Automated experimentation & meta-analyses – efficiënter testen met labelbeheer
✔ Data science & datagedreven cultuur – hoe zet je data om in impact
✔ Stakeholdermanagement – draagvlak creëren voor data-gedreven besluitvorming

Vandaag is de laatste dag dat je nog tickets voor de reguliere prijs kunt bestellen (morgen gaat de prijs omhoog). Wacht niet langer, mis het niet, en zorg dat je erbij bent op 10 april samen met honderden van je andere vakgenoten!

Bestel je ticket >

 
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.