Steeds meer organisaties maken de transitie naar een datagedreven cultuur. Zo houden ze grip op de organisatie.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
Academy
 
 

Hi  **vornaam**, 

Steeds meer organisaties maken de transitie naar een datagedreven cultuur. Zo houden ze grip op de organisatie. Ook binnen de e-commerce branche biedt datagedreven werken kansen.

Tijdens de Deep dive Metrics voor E-commerce leer je de tien belangrijkste metrics voor e-commerce managers

Na deze deep dive weet je:

  • wat je moet meten als e-commerce organisatie, over de hele breedte van je organisatie;
  • wat datagedreven werken inhoudt;
  • hoe je alle radertjes van een e-commerce organisatie inzichtelijk maakt, zoals: marketing, finance, logistiek, klantenservice, product, klant en site;
  • welke infrastructuur je nodig hebt om dit goed te kunnen meten;
  • hoe je eigen concrete actieplan voor een datagedreven toekomst eruit ziet.

Deze training is voor e-commerce managers die hun organisatie willen aansturen op basis van data. Voor manager die datagedreven willen werken en alles uit hun bedrijf willen halen wat erin zit. 

Meer informatie >

 
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.