DDMA iLounge - Real Time Marketing in de praktijk

7 jaren geleden


Text only:

DDMA | Lees on-line | Voeg toe aan adresboek | Afmelden
 
Uitnodiging
 
 
 

Geachte heer Do,
De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. Nieuwe technieken veroorzaken grote verschuivingen op het gebied van marketing en communicatie. Doordat we bewegingen van consumenten zeer nauwkeurig kunnen meten, krijgt marketing steeds vaker een “real-time” karakter. 


Real time-enabled marketing biedt adverteerders een enorme kans de respons te verhogen en meer inzicht te krijgen in de bewegingen van potentiële klanten. Maar hoe pak je dit het beste aan?
Kom woensdag 15 februari naar 'Real Time Marketing in de praktijk' en laat je informeren door sprekers van o.a.: Facebook, Tripolis Solutions en Banner Connect. 
Meld je nu direct aan!  


  Sprekers
 Arno Lubrun - Country Manager Benelux at Facebook
De consument centraal 
Spreker Arno Lubrun van Facebook zal tijdens de bijeenkomst meer vertellen over de visie van Facebook. Wat is nieuw en wat betekent dit voor de (direct) marketeer?Arno zal de aanwezigen inspireren met interessante praktijkvoorbeelden (en misschien minder goede voorbeelden) op Facebook. Wat kunnen marketeers hier van leren? 
 
Conrad Hagemans - Managing Director at Tripolis Solutions
Realtime e-mail
De voorspellingen liegen er niet om: 2012 wordt het jaar van real-time e-mail marketing. Door onder andere het toenemende gebruik van mobiele apparaten is informatie overal en altijd beschikbaar. Tegelijk groeit de noodzaak om de consument multichannel te benaderen. Dit schept grote uitdagingen voor de marketeer. Door e-mails real-time en dynamisch te maken, wordt de inhoud aangepast aan de tijd, locatie en het apparaat waarop deze wordt geopend. Het moment van openen (of lezen) van de mail is dus bepalend. De ontvanger krijgt alleen relevante informatie te zien en de conversiereatio’s gaan bewijsbaar omhoog. Case van o.a. Groupon.
  
Tim Geenen - Business Development at BannerConnect
Real-Time display marketing - Enkel een mooie belofte? 
Real-Time display marketing is vooralsnog een belofte... Maar wel een hele mooie! Spreker Tim Geenen gaat dieper in op de materie rondom Automated Trading en Real-time Bidding. Wat zijn de mogelijkheden en wat wordt er op dit moment al gedaan? Verwacht interessante praktijkvoorbeelden! 
  Moderator
Bas van den Beld- Search and Social Strategist
Bas van den Beld is oprichter van www.stateofsearch.com en is internationaal een zeer gewaardeerde en veelgevraagd spreker, trainer en consultant. Bas heeft al bijna 15 jaar ervaring als het gaat om online ontwikkelingen en heeft daarbij vele organisaties geholpen hun online strategie te verbeteren en de juiste keuzes te maken.
 
Praktische informatie & inschrijven
 
Datum:
Woensdag 15 februari 2012
Locatie:
Lab 111 te Amsterdam (routebeschrijving)
Arie Biemondstraat 111
1054 PD Amsterdam
Programma:
15.00 uur: Ontvangst bijeenkomst
15.30 uur: Start bijeenkomst
18.00 uur: Netwerkborrel
Kosten*:
DDMA leden GRATIS
Niet leden betalen 50 euro
INSCHRIJVEN
*No-show fee – DDMA hanteert een no-show fee van € 25,- voor de gemaakte kosten. Gratis afmelden kan tot 14 februari.
 
Sponsor ilounge
 
                                         
             
                                                                                    
 
Mediapartner ilounge
 
                                         
                                                                                    
Volg ons
 
DDMA
DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector.
 
Delen
Lees verder >
 
 
 
DDMA | Reageren | Doorsturen | Aanmelden | Afmelden
U ontvangt deze e-mail op het volgende adres: Nnewsletter@newslettercollector.com

Ddma.nl

Categorieën: Overige | Diversen
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2019