DDMA lanceert online kennisbank

7 jaren geleden


Text only:

DDMA | Lees on-line | Voeg toe aan adresboek | Afmelden
 
Kennisbank
 
 
DDMA lanceert online kennisbank dialoogmarketing
 
DDMA heeft afgelopen donderdag een onafhankelijke, online kennisbank met relevante informatie voor de Nederlandse marketeer gelanceerd. De DDMA kennisbank is dé plek waar marketeers terecht kunnen voor cases, onderzoekeducatie en vakkennis op het gebied van dialoogmarketing. In deze nieuwsbrief hebben wij enkele artikelen voor u uitgelicht. 
Exclusieve toegang voor DDMA leden
Leden van DDMA hebben exclusief toegang tot uitgebreide informatie binnen de kennisbank en website. Bent u nog geen lid van DDMA, maar wilt u wel exclusieve marketingkennis? Neem dan contact op met het bureau van DDMA.
  Cases - Winnende case Dag van de Datakwaliteit
Hoe is de Telegraaf Media Groep (TMG) gekomen tot waar ze nu staan? Nou door eerst niet optimaal gebruik te maken van alle data die zij in hun bezit hadden. Zo had men maar liefst 13 verschillende databases. Pas nadat TMG een nieuwe CRM applicatie aanschafte en een data quality specialist eraan verbond, zijn de eerste stappen gezet in een lang succesvol project.
Lees hier de caseomschrijving. En download de presenatie en het juryrapport

Delen
  Educatie - Dialogue Challenge
DDMA start maandag 23 januari 2012 met de vierde Dialogue Challenge. Een cursus voor marketeers die dialoogmarketing als een visie willen exploreren en de mogelijkheden van dialoogmarketing willen ervaren. Tijdens de Dialogue Challenge gaan drie groepen van 5 cursisten een case te lijf.  De 7 cursusmiddagen zijn opgebouwd uit presentaties en het werken aan de case is in groepsverband.
Lees verder over de Dialogue Challenge en meld je aan!

Delen
  Onderzoek - Onze digitale schaduw
Het formuleren van een antwoord op de vraag in hoeveel databases de gemiddelde Nederlander staat, draagt bij aan het inzicht in de omvang en de aard van het gebruik van persoonsgegevens in Nederland. In hoeveel databases staat de gemiddelde Nederlander geregistreerd?
Lees verder over het onderzoek ‘Onze digitale schaduw’

Delen
  Vakkennis - Handboek Direct Marketing 3.0
Het ‘Handboek Direct Marketing 3.0 – Online & Offline’ van Paul Postma
is het standaardwerk voor de marketingperiode met internet, met mobiel en met sociale netwerken. Het beschrijft hoe commerciële processen van marketing, verkoop en services via media worden uitgevoerd. Dit handboek analyseert van alle media de belangrijke kenmerken en geeft aan hoe die in commerciële processen het beste kunnen worden gebruikt. 
Lees verder over Handboek Direct Marketing 3.0 
 
Delen
 
Uw bijdrage
 
 
Zelf meebouwen
 
Uiteraard haalt DDMA zelf continue kennis uit de branche, maar input vanuit de branche wordt zeer gewaardeerd. Wilt u inhoudelijk meebouwen aan de kennisbank? Neem dan contact op met Jonneke Prinsen, onderzoek DDMA via 020 4528413 of per mail jonnekeprinsen@ddma.nl
Volg ons
 
 
 
 
DDMA | Reageren | Doorsturen | Aanmelden | Afmelden
U ontvangt deze e-mail op het volgende adres: Nnewsletter@newslettercollector.com

Ddma.nl

Categorieën: Overige | Diversen
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2019