DDMA selectie opleidingen 2012

7 jaren geleden


Text only:

DDMA | Lees on-line | Voeg toe aan adresboek | Afmelden
 
Kennis
 
 
DDMA selectie opleidingen 2012
 
Geachte heer Do,
Eén van de pijlers van DDMA is om het kennisniveau over dialoogmarketing binnen de branche op pijl te houden. Middels deze speciale nieuwsbrief informeren wij u dan ook graag over de door ons geselecteerde opleidingen/cursussen die DDMA leden aanbieden: Beeckestijn Business School, Customer Media Council, School For Customer Management en SRM.
Voor een compleet overzicht van alle opleidingen en cursussen van 2012 verwijzen wij u graag naar de DDMA Kennisbank. DDMA wenst u een leerzaam 2012!
Delen
  Post-HBO Cross Media
Cross Media is het optimaal laten samenwerken van verschillende media zoals televisie, radio, print, internet en social media. Door de steeds veranderende mediaconsumptie is het belangrijk dat u strenge eisen aan uw nieuwe mediastrategie stelt. De kracht zit in de creatieve combinatie van de diverse media. Tijdens de leergang Cross Media leert u exact hoe u een crossmedia plan ontwikkelt en uitvoert onder leiding van ervaren professionals uit het bedrijfsleven. Lees verder…
Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School biedt marketeers kortdurende hoogwaardige management- en beroepsopleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau. Binnen 4 maanden leert u strategie, theorie en praktijkkennis toe te passen en te vertalen naar uw eigen werkomgeving. Bekijk hier het volledige overzicht van de Beeckestijn Business School opleidingen.
Delen
  Brievenbus College
We besteden als marketeers meer dan 600 mln per jaar aan huis aan huisreclame, de folder. Daarnaast betalen merkfabrikanten minimaal 800 mln per jaar aan ‘plaatsingskosten’ aan retailers om in die folder te staan. Maar wat kunt u als marketeer met dit medium? Tijdens het Brievenbus College worden alle strategische en praktische aspecten van huis aan huisreclame behandeld met o.a. cases van Zeeman en Hema. Een inspirerende leergang op B niveau. Lees verder…
DM Council
DM Council is het netwerk en kennisinstituut van Herbert Haaij: Voor het nieuwe marketing denken, met als kern de interactieve crossmediale klantoriëntatie van bedrijven en instellingen.Het portfolio omvat o.a.: De Nationale Dag van de Brievenbusreclame, Het Brievenbus College onderzoek en inspiratiesessies via het netwerk Curious Minds.
Delen
  MBA Customer Management
De Customer Manager van vandaag en morgen is in staat om de visie, missie en strategie van een organisatie te vertalen in een succesvolle klantstrategie. De MBA Customer Management is een erkende, bedrijfskundige opleiding die senior managers klaarstoomt om de klantcontactorganisatie van de toekomst vorm te geven en de klant op directieniveau te vertegenwoordigen. Lees verder...
School For Customer Management
School For Customer Management leidt professionals op die ‘overstijgend’ kunnen denken. In het opleidingsportfolio vindt u onder meer: MBA Customer Management en post HBO Bachelor opleidingen op het gebied van Contact Center Management, Customer Management en Work Force Management. Bekijk hier het volledige overzicht van School For Customer Management.
Delen
 NIMA eMarketing-B
Dankzij alle nieuwe technologische mogelijkheden is de consument vandaag de dag veel beter geïnformeerd en dus mondiger geworden. Het traditionele 'zenden' werkt niet meer, het gaat om een dialoog met de klant. Hoe ga je met deze ontwikkelingen om en hoe behoud of versterk je de concurrentiepositie? De NIMA eMarketing-B opleiding verschaft kennis en de vaardigheden om marketingvraagstukken om te zetten in het juiste online marketing beleid. Lees verder…
SRM
SRM is een opleidingsinstituut voor beginnende én ervaren professionals in de marketing, marketingcommunicatie, communicatie en sales. SRM biedt een omgeving waarin inspiratie, dialoog en netwerken de basisbegrippen zijn om ambitie te voeden. Met maatwerkopleidingen en opleidingen die voldoen aan de hoogste eisen. Belangrijke bron daarbij zijn de docenten die inspireren vanuit hún werkelijkheid. Bekijk hier het volledige overzicht van de online opleidingen van SRM.
Delen
Volg ons
 
DDMA
DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector.
 
Delen
Lees verder >
 
 
 
DDMA | Reageren | Doorsturen | Aanmelden | Afmelden
U ontvangt deze e-mail op het volgende adres: Nnewsletter@newslettercollector.com

Ddma.nl

Categorieën: Overige | Diversen
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2019