Image
 
De DNA Foodbox is pas het begin
 

De DNA Foodbox is pas het begin

 

Een maaltijdbox gepersonaliseerd op basis van dna. Dat is wat de DNA Foodbox belooft. En daar blijft het niet bij volgens Berry Kriesels, oprichter van het genetisch onderzoeksbureau Omnigen en spreker tijdens What’s Next in Retail Tech. “We zien kansen om meer producten in een genetisch jasje te steken.”

Dit winkelconcept brengt Miele naar Nederland
 

Dit winkelconcept brengt Miele naar Nederland

 

Miele opent ergens volgend jaar een tweede eigen winkel in ons land. Na het experience center bij het hoofdkantoor in Vianen, komt er ook een vlaggenschip in Amsterdam. Het concept kunnen we nu al bewonderen in Toronto, waar afgelopen zomer de eerste gloednieuwe flagshipstore werd geopend.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
RetailTrends 11: Balr, Nike, Zalando en What’s Next in Tech
 

RetailTrends 11: Balr, Nike, Zalando en What’s Next in Tech

 

Met bekende voetballers als aandeelhouder én uithangbord is Balr in no time uitgegroeid tot een miljoenenmerk. Topman Juul Manders over hypes, mini-celebrity’s, druk op de cashflow en de eeuwige onrust om de top te bereiken.

Filippa K: simpliciteit als luxe
 

Filippa K: simpliciteit als luxe

 

Geen schreeuwerige poespas, maar stijlvolle rust. Het Zweedse fashionlabel Filippa K ziet in eenvoud de remedie tegen stress. En vooral: het middel om de modebranche te verduurzamen.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Appdate: Zo geeft Albert Heijn zijn personeel een duwtje in de rug
 

Appdate: Zo geeft Albert Heijn zijn personeel een duwtje in de rug

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week aandacht voor de digitale cadeaukaarten van Yesty, de AR-scantool van Walmart en de persoonlijke ontwikkelingsapp van Albert Heijn. 

Advertorial

ChannelEngine als slimme stekker naar internationale marketplaces
 

ChannelEngine als slimme stekker naar internationale marketplaces

 

ChannelEngine biedt retailers, merken en groothandels een slimme stekker om zonder nieuwe infrastructuur hun producten volledig geautomatiseerd op marketplaces te kunnen verkopen.

 
Image
 
 
Image
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.