| Een maaltijdbox gepersonaliseerd op basis van dna. Dat is wat de DNA Foodbox belooft. En daar blijft het niet bij volgens Berry Kriesels, oprichter van het genetisch onderzoeksbureau Omnigen en spreker tijdens What’s Next in Retail Tech. “We zien kansen om meer producten in een genetisch jasje te steken.” |
| Miele opent ergens volgend jaar een tweede eigen winkel in ons land. Na het experience center bij het hoofdkantoor in Vianen, komt er ook een vlaggenschip in Amsterdam. Het concept kunnen we nu al bewonderen in Toronto, waar afgelopen zomer de eerste gloednieuwe flagshipstore werd geopend. |
| Met bekende voetballers als aandeelhouder én uithangbord is Balr in no time uitgegroeid tot een miljoenenmerk. Topman Juul Manders over hypes, mini-celebrity’s, druk op de cashflow en de eeuwige onrust om de top te bereiken. |
| Geen schreeuwerige poespas, maar stijlvolle rust. Het Zweedse fashionlabel Filippa K ziet in eenvoud de remedie tegen stress. En vooral: het middel om de modebranche te verduurzamen. |
| RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week aandacht voor de digitale cadeaukaarten van Yesty, de AR-scantool van Walmart en de persoonlijke ontwikkelingsapp van Albert Heijn. |
| ChannelEngine biedt retailers, merken en groothandels een slimme stekker om zonder nieuwe infrastructuur hun producten volledig geautomatiseerd op marketplaces te kunnen verkopen. |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|