De eerste sprekers voor Conversion & Analytics staan online. Hoor de nieuwste insights over GA4 direct van Google en duik in topics als duurzaamheid door data, dynamic pricing en ethische CRO.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
Emerce Conversion & Analytics
 
 

Beste **vornaam**,

De eerste sprekers voor Conversion & Analytics staan online. Hoor de nieuwste insights over GA4 direct van Google en duik in topics als duurzaamheid door data, dynamic pricing en ethische CRO.

Reserveer je plek nu met Early Bird korting.

 
 
 
Google Analytics 4 in een veranderend ecosysteem

Carly Boddy (Google)

Google Analytics 4 in een veranderend ecosysteem

Partial data, mixed consent en intensievere regelgevingsoverwegingen zorgen ervoor dat er bij het gebruik van GA4 meer nadruk komt te liggen op het respecteren van gebruikersprivacy en het navigeren in een landschap waarin niet alle gewenste gegevens altijd beschikbaar zijn. Hoor de laatste insights en tips.

Bekijk sessie >
 
 
Verminderen van retouren met CRO

 Xeï Hulshoff (My Jewellery)

Verminderen van retouren met CRO

My Jewellery zet hun CRO-technieken in om hun klanten bewuster te laten kopen. Xeï Hulshoff vertelt hoe ze het gedrag van hun klant sturen zodat ze minder retourneren. Daarmee helpen ze niet alleen het milieu, maar brengen ze ook de hoge kostenpost van retouren terug. Hoe pakken ze dit aan?

Bekijk sessie >
 
 
Datagedreven duurzaamheid

Branka Milivojevic (Nederlandse Spoorwegen)

Datagedreven duurzaamheid

De NS wilde de vergroening van stations versnellen, en tegelijkertijd een goede balans houden tussen energiebesparing, kostenminimalisatie en bedrijfsregels. Door gebruik te maken van optimalisatiemodellen werd het management geholpen bewuste keuzes te maken. Het plan dat zo ontstond wordt in de komende jaren worden uitgevoerd. 

Bekijk sessie >
 
 
De do’s en don’ts van dynamic pricing

Roos van Duren (Eneco)

De do’s en don’ts van dynamic pricing

Dynamic pricing wordt steeds populairder. Roos van Duren (Eneco) heeft jarenlange ervaring met het thema en deelt aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe je dynamic pricing inzet.

Bekijk sessie >
 
 
Ethisch converteren

Alrik Burger (Nederlandse Loterij)

Ethisch converteren

Welke inzichten en concepten kun je in deze dynamische en concurrerende markt gebruiken om zowel het welzijn van je bezoeker als je conversie te verbeteren?

Bekijk sessie >
 
 
Hoe motiveer je datagebruik in je bedrijf?

Melody Barlage (Adyen)

Hoe motiveer je datagebruik in je bedrijf?

Organisaties die op data gebaseerde beslissingen nemen zijn in het voordeel. Maar hoe zorg je dat medewerkers de data-tools die beschikbaar zijn ook gebruiken?

Bekijk sessie >
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.